Hvem kan lave hul i ørerne på min baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

TNBC

san skriver:

lige præcis... barnet vælger jo ikke selv de huller, men fordi mor og far syntes det er nuttet og pæn, skal man da pynte sig lille barn  ej jeg forstår det ikke rigtigt...

Hvis man vil pynte sit barn, giver man det fint tøj, man prikker ikke hul i deres ører.

Det skal være barnets ønske, ikke forældrenes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

A. N. Onymsen

Nogen forældre ... 

Anmeld

13. februar 2014

1990h

hvad får du ud af at din baby har hul i ørene?

Anmeld

13. februar 2014

1990h

syntes i øvrigt det er lidt sygt at vil give sin baby huller i ørene..lad dog barnet selv vælge og bestemme over egen krop når det når en alder de forstår det..

amen altså

Anmeld

13. februar 2014

TNBC

Sjovt nok har ts ikke sagt noget siden første indlæg og personen har lige oprettet sig i dag.

Anmeld

13. februar 2014

1990h

Jj1709 skriver:

Hvis du som mor, vil have lavet huller i ørerne på en lille baby, så synes jeg godt nok du skulle ta og kontakte lægen for en undersøgelse af øverste etage! 

Jo et lille barn kan godt føle noget i øreflippen, andet er løgn og latin, jeg har lige kontaktet min veninde i ren forargelse om den her tråd, hun er sygeplejerske på en børneafd!Hun blev lige så forarget! 

Desuden er der ret stor sansynlighed for der går betændelse i, da en lille baby er smæk fyldt med bakterier fra frks gylp osv, og en lille baby kan du ikk forklare ikk må pille ved sine øre. 

Jeg sidder og er fuldstændig i chok over man overhovedet kan overveje sådanne ting! Og det kan godt ske folk finder mit opslag negativt, fred vær med det, jeg er FORARGET!! 

jeg er ligeså forarget,

det sku næsten være ulovligt i min optik

Anmeld

13. februar 2014

Jj1709

1990h skriver:

jeg er ligeså forarget,

det sku næsten være ulovligt i min optik

Så er jeg heldigvis ikke den eneste! 

Fatter slet ikke hvad der sker oveni hovedet på folk, der kan få sig til sådan noget! 

Det er en baby forhelvede, ikke et barn på 6-7 år !!! 

Anmeld

13. februar 2014

stjernehimmel

Yurie skriver:

ja de skal selv spørge, men man skal ikke spørge når de bare har spurgt en gang, for så er der en chance for at det bare fordi de har set en anden med det. de skal vide hvad de går ind til og hvad der skal gøres.

Helt enig...

Jeg nævnte det aldrig for hende selv, hun plagede i flere år og sagde hvis hun ville måtte hun når hun blev 6 år... det havde hun bestemt ikke glemt ;-)

så på hendes 6 års fødselsdag, måtte vi en tur op og få huller...

Anmeld

13. februar 2014

RosSofi

Nu er det ikke det spørgsmålet går på, men kan ikke lade være med at skrive, at jeg synes, det ikke burde være tilladt før barnet har en passende alder. Jeg mener, hvis behov er det, at en baby skal have øreringe? (Og altså har den holdning, når det er babyer uanset om de er her i Dk eller Brasilien eller hvor som helst)

Anmeld

13. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

TS har oprettet sig i dag, så mon ikke, at der er lagt "til" i andendammen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.