Hvem kan lave hul i ørerne på min baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

Laulund87

Nogle nægter at gå det på børn under 7 år, men du kan nok godt finde en der vil gøre det - desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

san

forstå simpelthen ikke hvorfor man skal lave huler i ørene på et lille barn, de får jo ikke selv noget ud af det... ...

Anmeld

13. februar 2014

TNBC

san skriver:

forstå simpelthen ikke hvorfor man skal lave huler i ørene på et lille barn, de får jo ikke selv noget ud af det... ...

Nej og tænk hvis de ikke vil ha det når de bliver ældre?

Hvorfor ikke lade barnet bestemme selv?

Anmeld

13. februar 2014

LinLin

2babygirls skriver:

Maser mig lige forbi emnet, for neeeeeeej er der et lille oktober barn på vej

Forhåbentligt

Anmeld

13. februar 2014

stjernehimmel

Yurie skriver:

Nemlig....

hende af min spurgte fra hun var ca 4, og da hun blev 6 år fik hun lov....

Hun sku selv have mulighed for at bestemme om hun ville ha det eller ej.....

Anmeld

13. februar 2014

san

Yurie skriver:

lige præcis... barnet vælger jo ikke selv de huller, men fordi mor og far syntes det er nuttet og pæn, skal man da pynte sig lille barn  ej jeg forstår det ikke rigtigt...

Anmeld

13. februar 2014

2babygirls

LinLin skriver:

Forhåbentligt

Krydser alle fingre

Anmeld

13. februar 2014

Jj1709

Hvis du som mor, vil have lavet huller i ørerne på en lille baby, så synes jeg godt nok du skulle ta og kontakte lægen for en undersøgelse af øverste etage! 

Jo et lille barn kan godt føle noget i øreflippen, andet er løgn og latin, jeg har lige kontaktet min veninde i ren forargelse om den her tråd, hun er sygeplejerske på en børneafd!Hun blev lige så forarget! 

Desuden er der ret stor sansynlighed for der går betændelse i, da en lille baby er smæk fyldt med bakterier fra frks gylp osv, og en lille baby kan du ikk forklare ikk må pille ved sine øre. 

Jeg sidder og er fuldstændig i chok over man overhovedet kan overveje sådanne ting! Og det kan godt ske folk finder mit opslag negativt, fred vær med det, jeg er FORARGET!! 

Anmeld

13. februar 2014

TNBC

stjernehimmel skriver:

Nemlig....

hende af min spurgte fra hun var ca 4, og da hun blev 6 år fik hun lov....

Hun sku selv have mulighed for at bestemme om hun ville ha det eller ej.....

ja de skal selv spørge, men man skal ikke spørge når de bare har spurgt en gang, for så er der en chance for at det bare fordi de har set en anden med det. de skal vide hvad de går ind til og hvad der skal gøres.

Anmeld

13. februar 2014

loop

pemo skriver:

Hej

Er der nogen som kan anbefale et sted eller en piercer i Københavnsområdet?

Der er meget snak om emnet, men meget få ved at en nyfødt baby ikke føler smerten i øreflippen som det gør bare måneder senere. Derfor er det normalt i mange lande at gøre det på nyfødte. I Brasilien er det ovenikøbet sygeplejerskerne på fødegangen, som klarer den uden problemer.

Der isættes en meget lille baby øre-ring, som der ikke er risiko for at baby river ud eller lignende.

Er der nogen som kender nogen???

Tak!

Jeg har lige prøvet at Google, men fandt ikke noget relevant.

Hvis jeg stod i din situation ville jeg ringe til nogle forskellige guldsmede for at høre ad.

Jeg håber du finder et godt sted til at få det gjort. Og husk selvfølgelig at det skal være nikkelfri smykker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.