Hvem kan lave hul i ørerne på min baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

TNBC

LinLin skriver:

Nej, men når de ældre søskende kommer i institution alle dage er det meget lidt sandsynligt at mor i løbet af dagen lige har været et smut i Libanon for at få lavet huller i lillesøsters ører

Det kan da godt være.. Det er da en hyggelig lille tur. Det kan også være nogen fra deres hjemland, der har tilladelse til det. For jeg har aldrig hørt om en guldsmed der laver huller i ørene på små børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

Patriark

pemo skriver:

Hej

Er der nogen som kan anbefale et sted eller en piercer i Københavnsområdet?

Der er meget snak om emnet, men meget få ved at en nyfødt baby ikke føler smerten i øreflippen som det gør bare måneder senere. Derfor er det normalt i mange lande at gøre det på nyfødte. I Brasilien er det ovenikøbet sygeplejerskerne på fødegangen, som klarer den uden problemer.

Der isættes en meget lille baby øre-ring, som der ikke er risiko for at baby river ud eller lignende.

Er der nogen som kender nogen???

Tak!

Hvorfor ville du dog gøre dette?

Anmeld

13. februar 2014

LinLin

Yurie skriver:

Det kan da godt være.. Det er da en hyggelig lille tur. Det kan også være nogen fra deres hjemland, der har tilladelse til det. For jeg har aldrig hørt om en guldsmed der laver huller i ørene på små børn.

Jeg gætter også på det er et familiemedlem der laver dem....

Anmeld

13. februar 2014

TNBC

LinLin skriver:

Jeg gætter også på det er et familiemedlem der laver dem....

Ja.. en der ved hvordan man gør det på så små børn.

Anmeld

13. februar 2014

LinLin

Yurie skriver:

Ja.. en der ved hvordan man gør det på så små børn.

Vil så sige at jeg har set flere eksempler på at de kommer til at sidde mærkeligt når de bliver lidt ældre... men der er jo heller ikke meget øreflip på sådan en på et par mdr...

Anmeld

13. februar 2014

Milas14

Min kusine var kun 2 år da hun fik det lavet, men hvor ved jeg ik Men det er osse snart mange år siden..

Anmeld

13. februar 2014

Milas14

Man må godt på 4 årige herhjemme! Jeg kender både drenge og piger på 4 år som har fået det lavet!

Anmeld

13. februar 2014

TNBC

LinLin skriver:

Vil så sige at jeg har set flere eksempler på at de kommer til at sidde mærkeligt når de bliver lidt ældre... men der er jo heller ikke meget øreflip på sådan en på et par mdr...

nej det kan jeg forestille mig.

Anmeld

13. februar 2014

Havre74

pemo skriver:

Hej

Er der nogen som kan anbefale et sted eller en piercer i Københavnsområdet?

Der er meget snak om emnet, men meget få ved at en nyfødt baby ikke føler smerten i øreflippen som det gør bare måneder senere. Derfor er det normalt i mange lande at gøre det på nyfødte. I Brasilien er det ovenikøbet sygeplejerskerne på fødegangen, som klarer den uden problemer.

Der isættes en meget lille baby øre-ring, som der ikke er risiko for at baby river ud eller lignende.

Er der nogen som kender nogen???

Tak!

www.hcsmykker.dk

Anmeld

13. februar 2014

2babygirls

LinLin skriver:

Jeg arbejder i multikulti-institution og der har de fleste muslimske piger øreringe når de starter i vs.... Så der må jo være nogle der laver dem - ved bare ikke hvor

Maser mig lige forbi emnet, for neeeeeeej er der et lille oktober barn på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.