Vi har 3 børn - 2 drenge og 1 pige.
Da vi havde fået drengene og skulle have endnu et barn, var der også mange der spurgte om vi ikke ønskede os en lille pige..
Og jeg må ærligt indrømme, at jeg faktisk slet ikke havde forestillet mig, at vi skulle have en pige, nu havde vi jo 2 drenge, og det vidste jeg ligesom hvad var for noget, så tanken om en pige lå mig fjern. Det vigtigste for os, var at gøre vores familie komplet med endnu et barn - køn underordnet.
Også fik vi sørme at vide at vi skulle have en lille pige, og det var både fantastisk og lidt skræmmende... Fantastisk fordi så fik vi lov til at prøve at få en datter, men også skræmmende for vi var jo vant til drenge børn.
Og JA der er skisme forskel på at have pige eller drengebørn - ikke i kærligheden til dem, men den måde de udvikler sig på

Men vi fik ikke en 3´er i håbet om en datter, men fordi vores familie skulle gøres komplet.
Jeg ville aldrig have følt mig snydt hvis jeg ikke havde fået en datter, for jeg kan se på mine svigerforældre som kun har sønner, hvor tæt deres forhold er til dem, deres svigerbørn og deres børnebørn. Som min svigermor sagde engang, "drengene fik jeg, pigerne skal nok komme til", og jeg føler mig oprigtigt som en datter af dem

.
Så jeg håber at jeg formår at bibeholde så tæt et forhold til ALLE mine børn som mine svigerforældre har til deres. På den måde håber jeg at jeg som forhåbenligt kommende farmor og mormor ikke vil kunne mærke forskel på hvilken slags bedsteforældre titel jeg nu engang får
Anmeld