Rødhætte skriver:
Hej Piger
Vi har i dag været til md scanning og fået at vide vi venter os endnu en lille dreng
Det er vi rigtig glade for, men undre mig lidt over andres reaktion på det. Det er som om folk tror vi er skuffet over at vi ikke kommer til at opleve at have en pige. Er det bare mig eller synes nogle folk det er "synd" hvis man ikke får en pige?
Jeg har personligt aldrig givet udtryk for at jeg drømte om en pige.. Jeg viste jeg ville blive glad ligegyldigt køn.
Da mine forældre fik min mindste lillesøster (vi er tre piger) var der flere der ligefrem sagde "ej det var synd, endnu en pige" istedet for tillykke. Og mine forældre var tossede. Tænk at være så snæversynet og iøvrigt virkelig flabet at tillade sig at sige sådan til et par meget stolte og glade nybagte forældre.
- folk er idioter, tror bare man skal ignorere sådanne typer, og have ondt af hvor små hjerner (og hjerter) de åbenbart har, ikke at kunne se at et barn er er barn, og lykkeligheden er lige stor, uanset om det er en dreng eller en pige.

-
Tillykke med den skønne lille dreng i maven
(det er iøvrigt også meget nemmere både med hensyn til både tøj og legetøj når de alle tre har samme køn - der sparede man lige mange tusind kroner, ENDNU en gode ved tre små basser)
Anmeld