Ville i have det ok med....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

Clisolka

Nej, jeg må ærligt indrømme at det ville jeg ikke have det så godt med - og især op til termin.

Min kæreste veg ikke fra min side ved termin begge gange - tænk nu hvis jeg skulle nå og føde på 5 min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Nej, jeg må ærligt indrømme at det ville jeg ikke have det så godt med - og især op til termin.

Min kæreste veg ikke fra min side ved termin begge gange - tænk nu hvis jeg skulle nå og føde på 5 min

Jeg ville have det mere ok hvis jeg skulle føde naturligt, for så er chancerne for han kan nå det, ret store Men nu er det kejsersnit, så hvis jeg skulle gå i fødsel, så går det jo stærkt og så kan han ikke nå det

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Nej.. Ikke når det er så tæt på.. En ting er at han skal afsted, fred være med det, MEN knuden synes jeg er, at du måske i virkeligheden ikke kan få fat på ham.. Hvis nu du går i fødsel og han ikke er til at få fat i, så oplever han det jo ikke!

Jeg ville blive meget ked af det - men i sidste ende er det jo et eller andet sted hans valg

Det er lige præcis sådan jeg har det. Han bliver heldigvis hjemme

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Tja,... Jeg ville lade ham tage afsted. Chancerne for en fødsel er jo ikke så voldsom stor, når man får foretaget kejsersnit før termin. 

Jeg er 38+2 idag, og min mand er ikke lænket til hjemmet. Han må også gerne tage ud med vennerne, hvis han vil det. Og det var han også ved den første. Der gik han i byen samme weekend som jeg havde termin Vi havde bare en aftale om at han ikke skulle være pløre fuld. Så han stadig ville kunne være støtte under fødslen.

Men det sker så sjællen at min mand er ude med vennerne, så ville ikke holde ham hjemme, med mindre jeg begyndte at have veer  

Kan I ikke aftale at han alligevel vi lvære i telefonisk kontakt, eller at han kan kontakte dig hver 2.-3. time eller sådan noget?

Problemet ligger lidt at han skal i badeland, og han kan jo ikke bade med hans telefon og det kan hans familie heller ikke. Det er de færreste der bader en time. Lad os bare sige at jeg går i fødsel, han er lige gået ind i badelandet og der går måske 1-2 måske 3 timer før jeg kan få fat på ham, i løbet af de timer samt transporttiden, har jeg fået mit kejsersnit.

Min kæreste er heller ikke lænket til hjemmet og har også været i byen med kammerater flere gange, og han "må" også hellere end gerne være sammen med sine kammerater og familie osv. men jeg synes bare når der er 1.5 times kørsel og han ikke er forholdsvis tæt på, så er det bare ikke særligt smart

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Jeg har svaret ja.. Hvis det på dagen er at du kan mærke det føles anderledes i maven altså at du måske er ved at gå i fødsel så bliver han vel nok hjemme ? Du skriver ellers at han det meste af tiden ikke er på telefonen, men kan du ikke lave en aftale med ham om at hans telefon er på høj og at du kun ringer hvis der sker noget ? 

Han skal i badeland og det er svært at bade med sin telefon, så det bliver lidt svært

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Ville ikke synes det var fedt ikke at kunne ringe I tilfælde af at det var NU!

Resten ville jeg og har jeg haft det okay med... Min man var på skole 5 timer i bil herfra indtil 8 dage før jeg fødte.. men han har til at få fat i...

Det er også det der gør mig mest trist, det at jeg måske ikke kan få fat i ham. Han skal i badeland, og han kan jo desværre ikke bade med hans telefon. Jeg vil på ingen måde binde ham til hjemmet overhovedet, men synes bare det er en anelse træls at jeg måske slet ikke kan få fat på ham.

Anmeld

12. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Han skal i badeland og det er svært at bade med sin telefon, så det bliver lidt svært

så kunne du jo have nummeret til badelandet og så kunne de jo få fat på ham..

jeg troede han var et sted hvor mobilen ikk virkede eller noget.

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

så kunne du jo have nummeret til badelandet og så kunne de jo få fat på ham..

jeg troede han var et sted hvor mobilen ikk virkede eller noget.

Men hvordan skal de lige vide hvem der er min kæreste?

Anmeld

12. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Men hvordan skal de lige vide hvem der er min kæreste?

Du giver dem hans fulde navn og at du er hans kone og at det er nu, så har de vel et anlæg de kan kalde efter folk på.

Anmeld

12. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Det er også det der gør mig mest trist, det at jeg måske ikke kan få fat i ham. Han skal i badeland, og han kan jo desværre ikke bade med hans telefon. Jeg vil på ingen måde binde ham til hjemmet overhovedet, men synes bare det er en anelse træls at jeg måske slet ikke kan få fat på ham.

Ville i ikke kunne aftale at han havde sin telefon med ind og så måtte de skiftes lidt til at være på vagt...

Ellers må du have nummeret klar til badelandet, så kan du jo altid sige at din mand besøger dem og du er gået i fødsel og de skal finde ham...

Så han er jo ikke 100% uden for rækkevidde..

Vil så sige at jeg synes det er en mærkelig ting ikke at ville skippe for at gøre dig tryg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.