Ville i have det ok med....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nej, min kæreste skal være inden for "rækkevidde"(telefonisk) i hvertfald de sidste 3uger op til termin og helst heller ikke for langt væk geografisk. Både han og jeg ville panikke hvis der skulle ske noget og han ikke kunne stå der i løbet af meget kort tid. Har ikke lyst til at have en anden med end ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Den lykkelige

Det ville jeg ikke se noget problem i.. men ville da have udtænkt plan til hvordan jeg kunne komme afsted.. 

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

hende-der-du-ved-nok skriver:

for mig ville det ikke være okay da min kæreste er den jeg har brug for, til at skabe lidt ro omkring mig, så jeg har stemt nej.

men vil dog også sige at hvis du har en anden der bedre håndtere den opgave eller håndtere det på næsten samme vis, ville det selvfølgelig stadig ikke være helt okay men dog bedre på sin vis.

Jeg har selvfølgelig anden familie der kan træde til, men det er jo bare ikke dem jeg gerne vil have med til fødslen, men min kæreste. Er rigtig træt af at han skal afsted, når det ikke er arbejde eller noget andet nødvendigt. Det er noget han snart skal opleve igen, så jeg er rigtig skuffet..

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Hvad skal han???

Sådan kommer det nok til at være her, da min mand når han arbejder ikke liiige er til at få fat på og afhængig af hvor han arbejder i landet er der op 3 timers transporttid hjem! (Han filmer fodboldkampe og det kan man jo ikke liiige afbryde)

Kan ikke komme ind på hvad det er, da jeg ikke vil genkendes. Det er ikke arbejde eller noget andet nødvendigt. Det er noget han snart skal opleve igen, så jeg er rigtig skuffet..

Anmeld

11. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg kan desværre ikke komme ind på hvad det er, da jeg ikke vil kunne genkendes. Kan sige at det er noget vi/han har rig mulighed for at gøre på et senere tidspunkt. Vi skal allerede dette om nogle måneder igen.

Så synes jeg det er endnu mindre okay. Kunne MÅSKE overveje det hvis det var noget "once in a lifetime"-ting, men hvis det ikke er dét, så er en evt fødsel altså vigtigere imo

Anmeld

11. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ville i have det helt okay med, at jeres kæreste/mand tog på tur en hel dag, hvor langt størstedelen af tiden er jeres kæreste/mand ikke tilgængelig på telefonen?
I skal tænke jer selv som højgravide og kan gå i fødsel når som helst.
Dette kommer til at foregå 8 dage før planlagt kejsersnit. Der vil gå (minimum) 1.5 time før han kan være på sygehuset (hvis han er til at få fat i, på telefonen).
I må meget gerne uddybe jeres svar og tanker.

Jeg ville ikke have det store problem med det. Ville sørge for at han en plan B. Det er jo ham selv der bliver snydt. Han går glip af et fantastisk øjeblik.(og han kan jo ligeså godt arbejde flere timer væk, og han kan jo ikke holde fri ind til man føder.. )

Men det er svært at sige i det tilfælde, når man ikke præcis ved hvad det er

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Så synes jeg det er endnu mindre okay. Kunne MÅSKE overveje det hvis det var noget "once in a lifetime"-ting, men hvis det ikke er dét, så er en evt fødsel altså vigtigere imo

Lige præcis... Jeg er virkelig ked af det og forstår ikke hvorfor han ikke kan blive hjemme

Anmeld

11. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

Anonym skriver:

Jeg har selvfølgelig anden familie der kan træde til, men det er jo bare ikke dem jeg gerne vil have med til fødslen, men min kæreste. Er rigtig træt af at han skal afsted, når det ikke er arbejde eller noget andet nødvendigt. Det er noget han snart skal opleve igen, så jeg er rigtig skuffet..

hvis det ikke er noget han SKAL gøre for ligesom at kunne beholde job så er det fuldstændigt uacceptabelt i mine øjne!

selvfølgelig hvis hans mor bliver akut indlagt eller noget i den stil så er det jo et dilemma og en smagssag.

men det kan han jo ikke vide på forhånd!

så jeg ville nok stampe i gulvet og blive virkelig gal, hvis det var min kæreste!

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg ville ikke have det store problem med det. Ville sørge for at han en plan B. Det er jo ham selv der bliver snydt. Han går glip af et fantastisk øjeblik.(og han kan jo ligeså godt arbejde flere timer væk, og han kan jo ikke holde fri ind til man føder.. )

Men det er svært at sige i det tilfælde, når man ikke præcis ved hvad det er

Det er en oplevelse han har prøvet mange gange før, og som vi skal om nogle måneder igen.. Kunne sagtens forstå det, hvis det var arbejde eller noget rigtig vigtigt, men kan ikke forstå at han vil risikere, at han ikke kommer med til fødslen.

Anmeld

11. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Lige præcis... Jeg er virkelig ked af det og forstår ikke hvorfor han ikke kan blive hjemme

Har du spurgt ham, om han har tænkt over at muligheden for fødsel er der? Og hvad han tænker om evt at gå glip af den? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.