Ville i have det ok med....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Men hvordan skal de lige vide hvem der er min kæreste?

De kan jo kalde på ham.. han har vel et navn han forholdsvis lystre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Ville i ikke kunne aftale at han havde sin telefon med ind og så måtte de skiftes lidt til at være på vagt...

Ellers må du have nummeret klar til badelandet, så kan du jo altid sige at din mand besøger dem og du er gået i fødsel og de skal finde ham...

Så han er jo ikke 100% uden for rækkevidde..

Vil så sige at jeg synes det er en mærkelig ting ikke at ville skippe for at gøre dig tryg...

Kan godt se, at han jo egentlig godt kan tage afsted og jeg kan ringe til badelandet, men jeg tænker også samtidig at det også er enormt bøvlet med veer osv. Det er et sted han har været rigtig mange gange før, og vi skal afsted allerede om to måneder igen, og igen efter sommerferien, så det er jo ikke noget han aldrig kommer til at opleve igen, tværtimod.
Som jeg sagde til ham, hvis det var noget han sjældent oplever eller sådan noget once-in-a-life-time, så havde jeg overhovedet ingenting imod det.

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

De kan jo kalde på ham.. han har vel et navn han forholdsvis lystre

Hihi, ja det er rigtigt

Anmeld

12. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Kan godt se, at han jo egentlig godt kan tage afsted og jeg kan ringe til badelandet, men jeg tænker også samtidig at det også er enormt bøvlet med veer osv. Det er et sted han har været rigtig mange gange før, og vi skal afsted allerede om to måneder igen, og igen efter sommerferien, så det er jo ikke noget han aldrig kommer til at opleve igen, tværtimod.
Som jeg sagde til ham, hvis det var noget han sjældent oplever eller sådan noget once-in-a-life-time, så havde jeg overhovedet ingenting imod det.

Det første lange stykke tid med veer kan man sagtens ringe og være totalt velfungerende.. og du vil jo være opmærksom på om du har symptomer på begyndende fødsel..

Anmeld

12. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det er lige præcis sådan jeg har det. Han bliver heldigvis hjemme

Det var godt! God mand! 

Anmeld

12. februar 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Det var godt! God mand! 

Det er rigtig dejligt, mest at han selv godt kunne se det fra min side og selv se, hvor træls det ville være, hvis han ikke kom med til fødslen

Anmeld

13. februar 2014

Milas14

Min svar er Ja med begrundelsen at min kæreste har et job hvor han rejser 3-4 uger af gangen! Han kom hjem i sidste uge og jeg har termin lige om lidt... Han tager afsted her i weekenden fra lørdag morgen til mandag morgen... Så hvis jeg føder i weekenden bliver det med min mor som 'hjælper"...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.