Ville i have det ok med....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ville i have det helt okay med, at jeres kæreste/mand tog på tur en hel dag, hvor langt størstedelen af tiden er jeres kæreste/mand ikke tilgængelig på telefonen?
I skal tænke jer selv som højgravide og kan gå i fødsel når som helst.
Dette kommer til at foregå 8 dage før planlagt kejsersnit. Der vil gå (minimum) 1.5 time før han kan være på sygehuset (hvis han er til at få fat i, på telefonen).
I må meget gerne uddybe jeres svar og tanker.

Som udgangs punkt ja.

Men det kommer da helt an på hvad han skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

SjeBets

nu ved jeg ikke hvornår termin er, om du er sat til kejsersnit før termin, har en kammerats kone som fik planlagt kejsersnit 11 dage før termin så hvis det er lige som hende, så vil turen være 19 dage før termin så ville det ikke genere mig.

Anmeld

11. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Ville i have det helt okay med, at jeres kæreste/mand tog på tur en hel dag, hvor langt størstedelen af tiden er jeres kæreste/mand ikke tilgængelig på telefonen?
Dette kommer til at foregå 8 dage før planlagt kejsersnit. Der vil gå (minimum) 1.5 time før han kan være på sygehuset (hvis han er til at få fat i, på telefonen).

Ville ikke synes det var fedt ikke at kunne ringe I tilfælde af at det var NU!

Resten ville jeg og har jeg haft det okay med... Min man var på skole 5 timer i bil herfra indtil 8 dage før jeg fødte.. men han har til at få fat i...

Anmeld

11. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Det er en oplevelse han har prøvet mange gange før, og som vi skal om nogle måneder igen.. Kunne sagtens forstå det, hvis det var arbejde eller noget rigtig vigtigt, men kan ikke forstå at han vil risikere, at han ikke kommer med til fødslen.

Om nogle måneder igen?? Med baby???

Vi ser forskelligt på ting, hvad der er vigtigt for os(Jeg siger ikke at en fødsel ikke er vigtigt), men der må jo være en grund til at han synes det er ok at tage afsted 8dage før termin. men du kan jo også føde før han tager af sted, eller efter.

men skal han være helt alene? Og der er slet ingen forbindelse til noget derude?

Snak med ham om hvorfor han vil af sted lige der. og at du faktisk gerne vil ham til at være der.

Anmeld

11. februar 2014

Frk. Petersen

Jeg har stemt nej.. men mest fordi jeg ikke kan accepterer hvis jeg ikke kan ringe til min kæreste, det ved han heldigvis også og er enig med mig

Anmeld

11. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nu lyder det jo som at det ikke er en "speciel" oplevelse og noget i går til.
Jeg ville ikke synes det var okay. Jeg har brug for min kæreste når jeg skal føde. Jeg ville have der akavet med andre.

Anmeld

11. februar 2014

Kløver

Jeg ville ikke, af den årsag jeg har haft ssf de andre 2 gange, så min mand skal være tilgængelig i tilfælde af indlæggelse. Men havde vi ikke noge. Børn, og der ikke var optakt til noget var det ok. Men meget spiller ind så svært at svare på

I skal gøre hvad i føler for og har eet bedst med

Anmeld

11. februar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

jeg ville være ok med det - og jeg fødte 14 dage før tid - ret hurtigt, men han ku nok godt lige ha nået det

til gengæld tror jeg ikke selv han havde haft nerverne til det når telefonen er slukket så ved man netop ikke om der var et misset opkald... så tror selv han havde valgt at blive hjemme for ikke at gå glip af det

Anmeld

11. februar 2014

Isabella_mor

var det mig og hvis min kæreste vil tage af sted, så ville jeg da lade ham... hvis fødslen går i gang, så sker det sjældent som på amerikanske film... Ellers må han finde en personsøger eller et andet divice der modtager signal hvis der skulle ske noget mens han var væk.

Anmeld

12. februar 2014

Ellie79

Anonym skriver:

Som førstegangs NEJ - jeg var usikker, bange og bare spændt og kunne slet ikke overskue at stå alene hvis jeg ikke kunne få fat i kæresten. Anden gang JA - der tog jeg det mere roligt og tænkte mest at vi ordner det og tager tingene som de nu kommer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.