Ville i have det ok med....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det okay?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.204 visninger
55 svar
14 synes godt om
11. februar 2014

Anonym trådstarter

Ville i have det helt okay med, at jeres kæreste/mand tog på tur en hel dag, hvor langt størstedelen af tiden er jeres kæreste/mand ikke tilgængelig på telefonen?
I skal tænke jer selv som højgravide og kan gå i fødsel når som helst.
Dette kommer til at foregå 8 dage før planlagt kejsersnit. Der vil gå (minimum) 1.5 time før han kan være på sygehuset (hvis han er til at få fat i, på telefonen).
I må meget gerne uddybe jeres svar og tanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2014

Aabye

Jeg ville umiddelbart ikke have et problem med det.. Men jeg ville så have en "backup" til at tage med på sygehuset hvis jeg uventet skulle gå i fødsel mens manden var væk.. 

Anmeld

11. februar 2014

StudPsyk

Anonym skriver:

Ville i have det helt okay med, at jeres kæreste/mand tog på tur en hel dag, hvor langt størstedelen af tiden er jeres kæreste/mand ikke tilgængelig på telefonen?
Dette kommer til at foregå 8 dage før planlagt kejsersnit. Der vil gå (minimum) 1.5 time før han kan være på sygehuset (hvis han er til at få fat i, på telefonen).

Det kommer helt an på hvad han skal..

Anmeld

11. februar 2014

Sandratoft

Nej det ville jeg ikke synes var ok. Min kæreste skal til northside festival 2 uger før termin, og han har mobilen på sig hele tiden, og har lovet at holde drikkeriet til et minimum Festivalen er i samme by, så det har jeg det godt med

Anmeld

11. februar 2014

hende-der-du-ved-nok

Anonym skriver:

for mig ville det ikke være okay da min kæreste er den jeg har brug for, til at skabe lidt ro omkring mig, så jeg har stemt nej.

men vil dog også sige at hvis du har en anden der bedre håndtere den opgave eller håndtere det på næsten samme vis, ville det selvfølgelig stadig ikke være helt okay men dog bedre på sin vis.

Anmeld

11. februar 2014

aarhusmor

Jeg har svaret Ja. Men det er underforudsætning af at jeg har en anden der kan køre mig, hvis der sker noget.

Men jeg ville nok fortælle min mand hvad han kunne risikere at gå glip af, med mindre det var et arrangement i hans job, som krævede at han var der.

Anmeld

11. februar 2014

LinLin

Hvad skal han???

Sådan kommer det nok til at være her, da min mand når han arbejder ikke liiige er til at få fat på og afhængig af hvor han arbejder i landet er der op 3 timers transporttid hjem! (Han filmer fodboldkampe og det kan man jo ikke liiige afbryde)

Anmeld

11. februar 2014

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Det kommer helt an på hvad han skal..

Jeg kan desværre ikke komme ind på hvad det er, da jeg ikke vil kunne genkendes. Kan sige at det er noget vi/han har rig mulighed for at gøre på et senere tidspunkt. Vi skal allerede dette om nogle måneder igen.

Anmeld

11. februar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Nej. Det ville jeg på ingen måde være OK med. Især ikke som højgravid. Men min mand ville hellere aldrig tage afsted fra mig, især ikke hvis jeg var gravid.

Anmeld

11. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Ville ikke synes det var fedt ikke at kunne ringe I tilfælde af at det var NU!

Resten ville jeg og har jeg haft det okay med... Min man var på skole 5 timer i bil herfra indtil 8 dage før jeg fødte.. men han har til at få fat i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.