Hvad har du ALTID i din taske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Clisolka

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger næsten sig selv, men hva har du ALTID i din taske og hvorfor??

Jeg har altid en bog i min taske. Hader hvis der er ventetid osv, så er det rart med en bog at læse i.

2-3 par solbriller, så der er lidt at vælge i mellem afhængig af mit humør. Og ja jeg har også altid extra solbriller liggende i vores biler.

Min kalender, med kuglepen, så jeg ka skrive alle mine aftaler ned.

Bind. 

Vh stine

Lige pt. bruger jeg kun pusletasken, fordi jeg altid har en af børnene med, nu hvor jeg er på barsel

Til gengæld har jeg min "skoletaske" på ryggen når jeg er på arbejde I den finder man altid 1-2 kuglepenne, bind, hovedpinepiller, mit diabetes blodsukkermåler, en juice og rugbrødsmad (hvis jeg skulle blive dårlig), 1 flaske vand + 1-2 blade og en bog.

Jeg har 2 timers transport frem og tilbage med DSB, så et eller andet skal jeg have tiden til at gå med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Louise H.

StineW79 skriver:

Ka se jeg langt fra er den eneste der opgradere tasken, til pudsletaske!! Vh stine

Haha nej jeg kan ikke se pointen i at slæbe rundt på 2 tasker

Anmeld

7. februar 2014

Muffin_girl

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger næsten sig selv, men hva har du ALTID i din taske og hvorfor??

Jeg har altid en bog i min taske. Hader hvis der er ventetid osv, så er det rart med en bog at læse i.

2-3 par solbriller, så der er lidt at vælge i mellem afhængig af mit humør. Og ja jeg har også altid extra solbriller liggende i vores biler.

Min kalender, med kuglepen, så jeg ka skrive alle mine aftaler ned.

Bind. 

Vh stine

Har altid:

Læbepomade

Lipgloss 

Hårnåle

Kalender 

Creme

ROD !

Anmeld

7. februar 2014

B&J

Bind

tyggegummi

solbriller

lommeletter

Anmeld

7. februar 2014

liten-mamma

StineW79 skriver:

Jeg har faktisk også altid læbepomade med, havde bare glemt at skrive den på! Total unværelig! Vh stine

Fuldstændig! Har også en i jakkelommen for en sikkerheds skyld 

Anmeld

7. februar 2014

*Pingvinen*

Åh synes altid, jeg har alt for meget i min taske.
Har min Tab3, mobil, nøgler, makeup-pung med alverdens ting i. Tyggegummi, Lipgloss, tegnebog, nøddemix, håndsprit, vanter, halvanden pakke 80% chokolade, roll on deo, viskelæder, stiftblyant og 3 kuglepenne...

Anmeld

7. februar 2014

Annette A

Pung, nøgler, kortholder, mobiltlf, hårelastik og min mp3-afspiller.

Anmeld

7. februar 2014

Zelinasmor

Tyggegummi

pung

headset

nøgler

læbepomade

lighter

Anmeld

7. februar 2014

lucas<3

Parfume, Roll on (staves), kalender, tyggegummi, nøgler

Anmeld

7. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Sitrani skriver:

ja, hvad har jeg IKKE i min taske.... Haha..

Kalender, kuglepen, bind, kontaktlinser (til hvis jeg taber dem jeg har i), en ble til min datter +vådservietter, lommetørklæder, tyggegummi, regnbukser (hvis det sku regne!), 2 stof-indkøbsposer, min pung, mine elstrabriller, pudse-væske til brillerne, en sut til min datter... Og ja, det tror jeg var det..?!

Det var godt nok også mange ting!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.