Hvad har du ALTID i din taske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

lineog4

Npunge (og mange af dem, hjemme, arbejde og cykel) og telefon og så noget skrammel - jeg kan se der er en kuglepen, dekorationstape, læbepomade og et par strikvanter til lillemanden, og en legeting. Jeg er en af dem der altid har underlige ting i tasken, en gang til et loppemarked fik jeg alle til at tabe underkæben, da min mand for sjov siger: Line du har vel ikke lige en svensknøgle og jeg så tog en op af taske. - hokus pokus der er i min taske hvad vi har behov for, for det er en magisk taske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Louise H.

HVIS jeg har en taske med, er det som regel også fordi min datter er med, så jeg har:

Pung
Mobil
Nøgler
Bind
Tyggegummi
Kuglepen
Bleer
Vådservietter
Skiftetøj
Kiks/frugt/snack til Isabella
Vand/juice

Anmeld

7. februar 2014

morethanperfect

Jeg har aldrig taske med mig
Det eneste jeg altid har på mig , er mit id , mit hævekort og min mobil

Anmeld

7. februar 2014

liten-mamma

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger næsten sig selv, men hva har du ALTID i din taske og hvorfor??

Jeg har altid en bog i min taske. Hader hvis der er ventetid osv, så er det rart med en bog at læse i.

2-3 par solbriller, så der er lidt at vælge i mellem afhængig af mit humør. Og ja jeg har også altid extra solbriller liggende i vores biler.

Min kalender, med kuglepen, så jeg ka skrive alle mine aftaler ned.

Bind. 

Vh stine

Bind, tampax, make-up, læbepomade, hårbørste, hånd creme, parfume, pung, nøgler og tyggegummi

Anmeld

7. februar 2014

Sitrani

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger næsten sig selv, men hva har du ALTID i din taske og hvorfor??

Jeg har altid en bog i min taske. Hader hvis der er ventetid osv, så er det rart med en bog at læse i.

2-3 par solbriller, så der er lidt at vælge i mellem afhængig af mit humør. Og ja jeg har også altid extra solbriller liggende i vores biler.

Bind. 

Vh stine

ja, hvad har jeg IKKE i min taske.... Haha..

Kalender, kuglepen, bind, kontaktlinser (til hvis jeg taber dem jeg har i), en ble til min datter +vådservietter, lommetørklæder, tyggegummi, regnbukser (hvis det sku regne!), 2 stof-indkøbsposer, min pung, mine elstrabriller, pudse-væske til brillerne, en sut til min datter... Og ja, det tror jeg var det..?!

Anmeld

7. februar 2014

Blikfang.com

Kleenex og høfeberpiller.

Det første er til barnets næse m.m.

Det andet er til manden der 100 % sikkert har glemt at tage nogle med...

Anmeld

7. februar 2014

Papillon

Jeg har altid mobil, pung og nøgler i jakkelommerne.

Har jeg taske med, har jeg for det meste en flaske vand i den og altid et bind eller en tampon - også selvom jeg er gravid 

Anmeld

7. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Kløver vaseline - kan gå helt i panik, hvis jeg ikke har min lille gule dåse med

Anmeld

7. februar 2014

FrkZier

StineW79 skriver:

Bind. 

Vh stine

der er ikke noget jeg ALTID har med, jeg har rigtig mange tasker jeg skifter imellem så glemmer ofte ting i de forskellige tasker

men jeg har meget ofte min pung i min taske (når jeg altså ikke liiiige har glemt den lå i træningstasken fra aftenen forinden) og tyggegummi

Anmeld

7. februar 2014

Mortilxx

Mor11 skriver:

Hvis jeg overhovedet har en taske med så er der : telefon, dankort, kørekort, nøgler og et hav af bonner jeg altid glemmer at få smidt ud 

Den hopper jeg med på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.