Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Solbriller er nemlig totalt undværlig!! X
Solbriller er nemlig totalt undværlig!! X
NEMLIG og især fordi mine er med styrke så jeg kan slet ikke undvære dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Faktisk også altid rart med en deo i tasken! Vh stine
Faktisk også altid rart med en deo i tasken! Vh stine
Ja det er det
har lidt problemer med min duft så er det rart og ha med
B&J skriver: NEMLIG og især fordi mine er med styrke så jeg kan slet ikke undvære dem
Her har jeg næsten altid solbriller på, når jeg køre bil, eller bare der er den mindste lille solstråle. Og jeg har nok mindst 10 par! X
StineW79 skriver: Her har jeg næsten altid solbriller på, når jeg køre bil, eller bare der er den mindste lille solstråle. Og jeg har nok mindst 10 par! X
hold da op her er det dog kun 1 par men de er også dyre nok når det er med styrke
StineW79 skriver: Ja overskriften siger næsten sig selv, men hva har du ALTID i din taske og hvorfor?? Jeg har altid en bog i min taske. Hader hvis der er ventetid osv, så er det rart med en bog at læse i. 2-3 par solbriller, så der er lidt at vælge i mellem afhængig af mit humør. Og ja jeg har også altid extra solbriller liggende i vores biler. Min kalender, med kuglepen, så jeg ka skrive alle mine aftaler ned. Bind. Vh stine
Ja overskriften siger næsten sig selv, men hva har du ALTID i din taske og hvorfor??
Jeg har altid en bog i min taske. Hader hvis der er ventetid osv, så er det rart med en bog at læse i.
2-3 par solbriller, så der er lidt at vælge i mellem afhængig af mit humør. Og ja jeg har også altid extra solbriller liggende i vores biler.
Min kalender, med kuglepen, så jeg ka skrive alle mine aftaler ned.
Bind.
Vh stine
Min pung med kørekort, sygesikring osv. samt cigaretter, mobil og nullermænd
hækleting, lader, mobil, tegneting, creme, vandflaske, pung, pudder, deo, mad og en masse, uundværeligt skrammel
StineW79 skriver: Brækpose og underbukser?? Vh stine
Brækpose og underbukser?? Vh stine
B&J skriver: hold da op her er det dog kun 1 par men de er også dyre nok når det er med styrke
Da vi var på Mallorca forrie år, havde jeg solbriller på i poolen, og kærsten syntes jeg var lidt tosset men jeg ka slet ik ha hvis jeg bliver blændet. Pluds solbriller jo forebygger rynker, fordi man ik går og kniper øjene sammen mod solen
Tror ik jeg har nogen der har kostet mere end 200 kr! X
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128