Hvad har du ALTID i din taske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.919 visninger
89 svar
37 synes godt om
7. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja overskriften siger næsten sig selv, men hva har du ALTID i din taske og hvorfor??

Jeg har altid en bog i min taske. Hader hvis der er ventetid osv, så er det rart med en bog at læse i.

2-3 par solbriller, så der er lidt at vælge i mellem afhængig af mit humør. Og ja jeg har også altid extra solbriller liggende i vores biler.

Min kalender, med kuglepen, så jeg ka skrive alle mine aftaler ned.

Bind. 

Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
StineW79 skriver:

Ja overskriften siger næsten sig selv, men hva har du ALTID i din taske og hvorfor??

Jeg har altid en bog i min taske. Hader hvis der er ventetid osv, så er det rart med en bog at læse i.

2-3 par solbriller, så der er lidt at vælge i mellem afhængig af mit humør. Og ja jeg har også altid extra solbriller liggende i vores biler.

Bind. 

Vh stine

Pung, telefon, gajoler, tyggegummi, kalender og lidt make up . )

Anmeld

7. februar 2014

L&V

StineW79 skriver:

Bind. 

Vh stine

Uh der er godt nok MEGET i den taske. Lommeletter, håndsprit, læbepomade, tyggegummi, vand, solbriller, sutter, plaster, pung, nøgler, telefon, vådservietter og en helt masse skrammel

Anmeld

7. februar 2014

Chris86

StineW79 skriver:

Bind. 

Vh stine

Nada kan ik fordrage at hænge på en taske...
Mobil+dankort i lommen og afsted

Anmeld

7. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis jeg overhovedet har en taske med så er der : telefon, dankort, kørekort, nøgler og et hav af bonner jeg altid glemmer at få smidt ud 

Anmeld

7. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja det er godt nok en del

Jeg har altid i min: min pung, kalender, håndcreme, kuglepen, lommeletter, en snack til at spise hvis sulten trænger sig på(En frugtstang lige nu), tabletter for halsbrand.

når vi så skal afsted ligger min mobil der også, og somregel en flaske vand.

også en del men fylder ikke, synes jeg.

Anmeld

7. februar 2014

Trekløver(:

Pung, mobil, tamponer, høretelefoner, oplader, parfume og tyggegummie

Anmeld

7. februar 2014

Pikku Myy

StineW79 skriver:

Bind. 

Vh stine

En bunke sten, et par pinde, kapsler, skruelåg osv ...

Jeg gad godt altid have en kuglepen med mig, men jeg må jo blive ved med at tage den op igen, for den er der aldrig når jeg har brug for den ...

Anmeld

7. februar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min pung har jeg altid med

Min telefon har jeg næsten altid med - men jeg er super god til at glemme den hjemme

Bind

Bleer

Vådservietter

Rosiser og halvspiste kiks i bunden

En møntsamling der siger spar to - også i bunden af tasken samt i alle lommer og revner og sprækker

Lighter

Kuglepen

En forfærdelig masse gamle bonner

Min kindle - til at læse i, hvis jeg får et øjebliks fred

Jeg burde nok rydde op i den lidt oftere, end jeg gør

Anmeld

7. februar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Pikku Myy skriver:

En bunke sten, et par pinde, kapsler, skruelåg osv ...

Jeg gad godt altid have en kuglepen med mig, men jeg må jo blive ved med at tage den op igen, for den er der aldrig når jeg har brug for den ...

Åh det med kuglepennen kender jeg godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.