Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Blikfang.com skriver: Kleenex og høfeberpiller. Det første er til barnets næse m.m. Det andet er til manden der 100 % sikkert har glemt at tage nogle med...
Kleenex og høfeberpiller.
Det første er til barnets næse m.m.
Det andet er til manden der 100 % sikkert har glemt at tage nogle med...
Har du ik noget med til dig selv? Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pung, lader, kuglepen, metholatum læbepomade, eigthhour creme, nøgler, en neglelak af en art, en sut, høredutter, krummer, en million gamle bon'er, en deo og min parfume Og min kalender!
Papillon skriver: Jeg har altid mobil, pung og nøgler i jakkelommerne. Har jeg taske med, har jeg for det meste en flaske vand i den og altid et bind eller en tampon - også selvom jeg er gravid
Jeg har altid mobil, pung og nøgler i jakkelommerne.
Har jeg taske med, har jeg for det meste en flaske vand i den og altid et bind eller en tampon - også selvom jeg er gravid
Jeg hade faktisk også altid bind i tasken, selvom jeg var gravid! Vh stine
MoarHvidovre skriver: Kløver vaseline - kan gå helt i panik, hvis jeg ikke har min lille gule dåse med
Kløver vaseline - kan gå helt i panik, hvis jeg ikke har min lille gule dåse med
Læbepomaden fra min barndom! Vh stine
FrkZier skriver: der er ikke noget jeg ALTID har med, jeg har rigtig mange tasker jeg skifter imellem så glemmer ofte ting i de forskellige tasker men jeg har meget ofte min pung i min taske (når jeg altså ikke liiiige har glemt den lå i træningstasken fra aftenen forinden) og tyggegummi
der er ikke noget jeg ALTID har med, jeg har rigtig mange tasker jeg skifter imellem så glemmer ofte ting i de forskellige tasker
men jeg har meget ofte min pung i min taske (når jeg altså ikke liiiige har glemt den lå i træningstasken fra aftenen forinden) og tyggegummi
Jeg skifter også mellem forskellige tasker, men det er ting jeg har med altid. Ka gå helt i panik, hvis de mangler! Vh stine
Elbæk skriver: Mobiltelefon, Pung, Make-up pung, Sutter, bolcher, Nøgler, Spejl, Mini parfume.
Mobiltelefon,
Pung,
Make-up pung,
Sutter,
bolcher,
Nøgler,
Spejl,
Mini parfume.
Også gode ting! Vh stine
mch skriver: Jeg har en del ting i min:pung, mobil, brækposer, servietter, spejl, parfume, håndsprit, bind/tamponer, undebukser, solbriller, kalender, stifteblyant (da jeg har oplevet for mange uheld med kuglepenne der går i stykker og ødelægger tasken), hørertelefoner, små batterier, telefonnr/kontaktkort på de mest nødvendige, medicin og læbepomade
Jeg har en del ting i min:pung, mobil, brækposer, servietter, spejl, parfume, håndsprit, bind/tamponer, undebukser, solbriller, kalender, stifteblyant (da jeg har oplevet for mange uheld med kuglepenne der går i stykker og ødelægger tasken), hørertelefoner, små batterier, telefonnr/kontaktkort på de mest nødvendige, medicin og læbepomade
Brækpose og underbukser?? Vh stine
MarianneRubi skriver: Tjah 2-3 ligthereEyeliner2 pakker smøgerSygesikringskortHævekortParfumeNøglerKamHårnåleElastikHundeposer & hundekiks :b 1 flaske vand smertestillende høretelefoner mønt til indkøbsvogn bind/tamponer
Tjah 2-3 ligthereEyeliner2 pakker smøgerSygesikringskortHævekortParfumeNøglerKamHårnåleElastikHundeposer & hundekiks :b 1 flaske vand
smertestillende
høretelefoner
mønt til indkøbsvogn
bind/tamponer
Har faktisk også altid en vogn mønt i tasken!! Vh stine
modesty skriver: Læbepomade. Nøgler. Pung. Mobil. Cykellygter.
Læbepomade. Nøgler. Pung. Mobil. Cykellygter.
Har faktisk også næsten altid mine arbejds nøgler i tasken. Vh stine
Pigent skriver: Jeg har aldrig taske med, men min pung hvor jeg kan have mobil og læbepomade. Så har jeg mine nøgler i en lommen i jakken eller i min pung. Hvis det er den tid på måneden har jeg altid bind i min jakkelomme
Jeg har aldrig taske med, men min pung hvor jeg kan have mobil og læbepomade. Så har jeg mine nøgler i en lommen i jakken eller i min pung. Hvis det er den tid på måneden har jeg altid bind i min jakkelomme
Jeg er bare typen der ligger den fra mig, hvis ik den hænger over skulder, også glemmer jeg alle mine ting et eller andet sted! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128