Hvad har du ALTID i din taske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Elbæk

Mobiltelefon,

Pung,

Make-up pung,

Sutter,

bolcher,

Nøgler,

Spejl,

Mini parfume.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

mch

StineW79 skriver:

Ja overskriften siger næsten sig selv, men hva har du ALTID i din taske og hvorfor??

Jeg har altid en bog i min taske. Hader hvis der er ventetid osv, så er det rart med en bog at læse i.

2-3 par solbriller, så der er lidt at vælge i mellem afhængig af mit humør. Og ja jeg har også altid extra solbriller liggende i vores biler.

Min kalender, med kuglepen, så jeg ka skrive alle mine aftaler ned.

Bind. 

Vh stine

Jeg har en del ting i min:
pung, mobil, brækposer, servietter, spejl, parfume, håndsprit, bind/tamponer, undebukser, solbriller, kalender, stifteblyant (da jeg har oplevet for mange uheld med kuglepenne der går i stykker og ødelægger tasken), hørertelefoner, små batterier, telefonnr/kontaktkort på de mest nødvendige, medicin og læbepomade

Anmeld

7. februar 2014

MarianneRubi

Ja overskriften siger næsten sig selv, men hva har du ALTID i din taske og hvorfor??

Jeg har altid en bog i min taske. Hader hvis der er ventetid osv, så er det rart med en bog at læse i.

2-3 par solbriller, så der er lidt at vælge i mellem afhængig af mit humør. Og ja jeg har også altid extra solbriller liggende i vores biler.

Bind. 

Vh stine

Tjah
2-3 ligthere
Eyeliner
2 pakker smøger
Sygesikringskort
Hævekort
Parfume
Nøgler
Kam
Hårnåle
Elastik
Hundeposer & hundekiks :b
1 flaske vand

smertestillende

høretelefoner

mønt til indkøbsvogn

bind/tamponer

Anmeld

7. februar 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Nada kan ik fordrage at hænge på en taske...
Mobil+dankort i lommen og afsted

Den hopper jeg med på. Har kun taske med hvis jeg ved at jeg skal være væk i timer... ned i lommerne med tingene. Derfor har vi dem

Anmeld

7. februar 2014

modesty

StineW79 skriver:

Bind. 

Vh stine

Læbepomade. Nøgler. Pung. Mobil. Cykellygter.

Anmeld

7. februar 2014

Pigent

Bind. 

Vh stine

Jeg har aldrig taske med, men min pung hvor jeg kan have mobil og læbepomade. Så har jeg mine nøgler i en lommen i jakken eller i min pung. Hvis det er den tid på måneden har jeg altid bind i min jakkelomme

Anmeld

7. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Aisha skriver:

Pung, telefon, gajoler, tyggegummi, kalender og lidt make up . )

Tyggegummi og gajol er en extra bonus, i min taske hvis jeg husker det! Vh stine

Anmeld

7. februar 2014

StineW79

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Uh der er godt nok MEGET i den taske. Lommeletter, håndsprit, læbepomade, tyggegummi, vand, solbriller, sutter, plaster, pung, nøgler, telefon, vådservietter og en helt masse skrammel

Har faktisk også altid min mentol læbepomade i tasken. Den havde jeg lige glemt at skrive på! Vh stine

Anmeld

7. februar 2014

StineW79

Chris86 skriver:

Nada kan ik fordrage at hænge på en taske...
Mobil+dankort i lommen og afsted

Jeg er også begyndt tit bare at have min pung i jakkelommen, men syntes nu tit det er rart at ha tasken til alt mit andet unværdelige rod vh stine

Anmeld

7. februar 2014

StineW79

Mor11 skriver:

Hvis jeg overhovedet har en taske med så er der : telefon, dankort, kørekort, nøgler og et hav af bonner jeg altid glemmer at få smidt ud 

Hé Hé har også altid et bjerg af bonner i min taske! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.