Nu er mine ikke så gamle, den ældste lige blevet 3 og den yngste knap 2. Men jeg går meget op i at de skal sige tak, undskyld osv. Det er vigtigt for mig at de lærer at være høflige og have pli og empati. De siger også tak for mad så godt de nu kan, min datter klapper i hænderne og siger : for mad

lige pt er de ikke gode til det at blive siddende og kan ikke finde ro, og da vi har haft andre issues omkring bordet, var det vigtigere, at de sidder pænt og spiser ordentligt. Og at de får spist lidt. Rom blev ikke bygget på en dag, men det kommer hen af vejen, og begge unger har fået stor ros for bla deres høflighed og at de er søde, kærlige og behandler de andre børn pænt, så er ikke bekymret

der vil altid være noget at arbejde videre med og de kan også være nogle skarn som de fleste andre børn

lige for tiden snakker vi meget om (i bilen) at man skal køre forsigtigt, og ikke køre for stærkt, om vi skal til højre og venstre, og blandt pli er alm høflighed i trafikken og sikker kørsel, noget vi også har fokus på, og har allerede en søn som sidder fra bagsædet, ikke køre stærkt, ikke så vildt, og det er selvom jeg kører roligt og pænt
Anmeld