må jeg godt binde hans hænder til sengen med tape?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

Muhmi

StineW79 skriver:

Murrrjhhhhh hvor er du ond  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

An&Jo

helle85 skriver:

bestikkelsen behøver jo ikke at være noget stort, det kan jo også bare være en lille ting.

her har vi mange problemer med at datteren bliver hysterisk (hun må gerne være sur) over små ting så vi har lavet en tavle hvor hun få en glad smile og en sur og nå hun har klart det en uge så få hun en lille gave, sidst klarede hun næsten en uge og der fik hun et visklæder og en blyant (som hun blev glad for), her er det bare det med en overraskelse der motivere dem

og hun bliver rigtig stolt nå vi snakker om morgen om hun skal have en glad eller en sur, og hun så få en glad, nå hun få en sur så snakker vi om hvorfor og hvordan hun evt kunne have gjort i stedet

kunne være at vi skulle forsøge med sådan et pointsystem herhjemme, det kan da være det kan hjælpe på enten næseblod eller hysteriske anfald..

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

Babymor1013 skriver:

Neeeeej du må ikke binde ham fast 

Jeg har desværre ingen løsninger til dig, da jeg ikke har været udsat for det (endnu) 

Det er da også så ærgeligt at alle siger jeg ikke må binde ham fast..

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

Muhmi skriver:

Tigerbalsam på fingerspidserne Så kunne han måske stoppe...

Eller måske bare noget der stinker?

haha, du er jo endnu værre end mig..

men hvad stinker nok??

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

StineW79 skriver:

Jeg blev brandt i næsen da jeg gik i 2-3 klasse fordi jeg hele tiden fik næseblod. Ku vågne i min seng med blod ud over det hele, eller nyse også stod der bare 2 tykke stråler ud af næsen på mig.

Ka huske at jeg overhovedet ik syntes at det gjorde ondt, da man jo bliver lokalt bedøvet inden. Dog lugtede det rigtig fælt i flere timer efter! Nu er jeg snart 35 år, og jeg tror det ka tælles på 2 hænder hvor tit jeg har haft næseblod siden da! Vh stine

uhha, jeg husker tydeligt hvor ondt det gjorde hver gang.. men jeg fik det også gjort mange gange..

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

modesty skriver:

Jeg er blevet brændt i næsen grundet svage blodkar. Det gjorde overhovedet ikke ondt. Så det synes jeg da at I skal gøre. 

kan da godt være jeg skal forsøge mig med en snak med lægen igen omkring det hele.. jeg skal alligevel selv derop idag..

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

morethanperfect skriver:

Det tænkte jeg også ..

Hvidløg eller sådan noget .. 

Ts. Tror du ikke bare det er en fase ?? Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle gøre i sådan en situation , udover måske og putte noget på hans fingre som stinker ..

Så håber jeg godt nok at den fase snart går over..

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

Maja84 skriver:

Skimtede lige

Kan du ikke købe en natdragt eller bluse og så sy luffer fast, bare tynde poser men nok til ha. Ikke kan pille næse

Ha ha ej fik lige tanken spændetrøje, ikke at man kan finde på det men kommer mange morsomme og tossede ideer frem i et desperat øjeblik

haha, ja en spændetrøje må være løsningen..

Men kan man overhovedet få en natdragt i str 104??

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

Mariam90 skriver:

Min brors søn har også haft meget næseblod uden grund(i Sverige) men han fik behandling for det og han er nok 5 år nu. Altså de brændt inde i næsen fik jeg at vide så det kan de nok gøre i hospitalet for at stoppe blødningen. Det er ik din eller din søns fejl. Tage til lægevagten når den slags sker, egen læge tager ik tingene seriøst nogle gange. 

Held og lykke med det

jeg vil nu ikke forstyrre vagtlægen for en omgang næseblod.. der sidder andre der med børn der faktisk er syge, og dem vil jeg ikke tage tid fra pga næseblod..

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

ano14316 skriver:

Ja jeg synes det er en god idé år binde ham, altså bare du sørger for set er hårdt og stramt ik!

Ej, jeg ved egentlig ikke hvad man kan gøre ud over at sige at han ikke må...

ihh, endelig en der giver mig lov til at binde hans hænder fast, og så endda hårdt og stramt.. haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.