må jeg godt binde hans hænder til sengen med tape?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

An&Jo

serinasmor skriver:

Nej det må du ikke ... Men hold nu op hvor skal du være glad for at have egen vaskemaskine i den situation ... Og jeg forstår dig godt ... Jeg havde overvejet vanter

vanter er afprøvet, han piller dem bare af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

Elbæk

An&Jo skriver:

kunne aldrig drømme om sådan noget uden en grund, men helt ærligt, så bliver man sådan lidt, hmm hvad kan man gøre når det er stort set hver eneste dag..

Det eneste lægen sagde var at han har svage blodkar, og at de ikke kan gøre noget pt..

og hvordan kan man få ham til at stoppe med at pille næse?? Har prøvet mange forskellige metoder, det samme har børnehaven og intet virker..

Jeg kan godt se at du er magtesløs. Og det er jo også svært når han fortsat gør det.

Jeg havde en veninde der havde en datter som altid pillede næse. Og hun fik at vide at hun kun måtte pille næse på hendes fødselsdag, og hvis hun stoppede fik hun en belønning, hun stoppede så rimeligt hurtigt

Måske det kunne hjælpe med noget lokkeri.

Ønsker jer alt held og lykke.

Anmeld

27. januar 2014

An&Jo

lineog4 skriver:

Min dreng har også gjort det, men dog aldrig med så meget blod som du beskriver. Ved egentlig ikke hvorfor han er stoppet - men det er han - så surt råd men TID  Og hjælper det ikke så måske klippe næsen af 

ved du forresten hvorfor gorillaer har så store næsebor?

Haha, klippe næsen af, måske jeg skal prøve det næste gang..

Der var virkelig meget blod, og det er jo over det hele..

Årh hvor jeg håber tid er det der skal til.. men det har bare stået på længe nu..

Anmeld

27. januar 2014

B&J

ej hvor er det træls han gør det men GUD HVOR ER HAN EN BØLLE

bliver de sådan når de bliver 4 vores dreng har også været totalt bølle de sidste 2uger og han bliver 4 her den 4marts for så må han meget gerne blive 5 så vi kan springe det over hihihihihi

ved ikke om det er en fase eller om lægen evt har en ide

Anmeld

27. januar 2014

An&Jo

Elbæk skriver:

Jeg kan godt se at du er magtesløs. Og det er jo også svært når han fortsat gør det.

Jeg havde en veninde der havde en datter som altid pillede næse. Og hun fik at vide at hun kun måtte pille næse på hendes fødselsdag, og hvis hun stoppede fik hun en belønning, hun stoppede så rimeligt hurtigt

Måske det kunne hjælpe med noget lokkeri.

Ønsker jer alt held og lykke.

kunne være en belønning var hvad der skal til.. Men hvad så næste gang han får en dårlig vane?? er det ikke bare at lære ham noget dumt?? At han skal belønnes hver gang han stopper med at gøre noget skidt??

Anmeld

27. januar 2014

An&Jo

B&J skriver:

ej hvor er det træls han gør det men GUD HVOR ER HAN EN BØLLE

bliver de sådan når de bliver 4 vores dreng har også været totalt bølle de sidste 2uger og han bliver 4 her den 4marts for så må han meget gerne blive 5 så vi kan springe det over hihihihihi

ved ikke om det er en fase eller om lægen evt har en ide

må vel forsøge lægen igen imorgen når jeg alligevel selv skal derop.. men sidst sagde han at han bare havde svage blodkar og at de ikke kan gøre noget ved det lige pt.

hvis de bliver bøller omkring 4 års alderen, ja så må de MEGET gerne springe den fase over..

Anmeld

27. januar 2014

Elbæk

An&Jo skriver:

kunne være en belønning var hvad der skal til.. Men hvad så næste gang han får en dårlig vane?? er det ikke bare at lære ham noget dumt?? At han skal belønnes hver gang han stopper med at gøre noget skidt??

Jeg har ikke rigtig nogle erfaring med dårlig vaner som sådan, ved bare det hjalp så meget på min venindes datter, hun havde bare den finger i næsen hele tiden, og hun har aldrig rigtig fået samme tilbud til noget andet så vidt jeg ved, så tror godt at hendes datter vidste det var et "engangs tilbud".

Anmeld

27. januar 2014

An&Jo

Elbæk skriver:

Jeg har ikke rigtig nogle erfaring med dårlig vaner som sådan, ved bare det hjalp så meget på min venindes datter, hun havde bare den finger i næsen hele tiden, og hun har aldrig rigtig fået samme tilbud til noget andet så vidt jeg ved, så tror godt at hendes datter vidste det var et "engangs tilbud".

ja det er vel et forsøg værd.. kan vel bestikke ham med en stor lastbil til samlingen..

Anmeld

27. januar 2014

Giraffen

An&Jo skriver:

vanter er afprøvet, han piller dem bare af..

hvad med et par strømpebukser med hul til hovedet?

jeg ved jo ikke hvor god han er til at få det af?

årh det er også en svær alder for de er motorisk fremme, men ikke langt nok fremme kognitivt, til at man rigtig kan få dem til at forstå hvor frustrerende det er for dig at vaske sengetøj konstant

Hvad hvis han bliver belønnet for ikke at gøre det, har I prøvet det?

Eller hvad med rolleleg? har han en bamse/putteting/(sut?) som han stadig bruger og er glad for? herhjemme er datteren godt nok kun 2 år, men rollelege som "ej nu er bamse godt nok træt, du må hellere putte ham" eller "dukken blir ked af det når du kaster med hendes legesager" osv.?

Eller måske købe et virkelig virkelig sejt sengetøj (fx lige det han allerbedst kan li af legetøj) og så snake meget med ham om, at det altså er et meget specielt sengetøj, der går i stykker hvis der kommer blod på, så man skal passe godt på det

Ved ikke hvor meget I har prøvet, men her var lige lidt jeg tænkte på

og held og lykke med det

Anmeld

27. januar 2014

Elbæk

An&Jo skriver:

ja det er vel et forsøg værd.. kan vel bestikke ham med en stor lastbil til samlingen..

Det er forsøget værd, og han er nok lidt mere villig når der er lidt bestikkelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.