må jeg godt binde hans hænder til sengen med tape?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2014

Kløver

An&Jo skriver:

haha, ja en spændetrøje må være løsningen..

Men kan man overhovedet få en natdragt i str 104??

Godt spørgsmål må være dig svar skyldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2014

An&Jo

MoarHvidovre skriver:

Jeg vil give ham vanter på og så bruge tape til, at han ikke kan tage dem af ellers har jeg ingen gode råd

årh ja, det havde jeg faktisk ikke tænkt på at man kunne..

Men mon det nu også er lovligt??

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

Maja84 skriver:

Godt spørgsmål må være dig svar skyldig

hmm, jeg må ud og lede..

Anmeld

28. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
An&Jo skriver:

årh ja, det havde jeg faktisk ikke tænkt på at man kunne..

Men mon det nu også er lovligt??

Tja, jeg har da aldrig spekuleret over om det var lovligt.

Kender nogen som har givet deres 3 årig en vante på, da hun blev ved med, at sutte på sin tommelfinger. Hun har bestemt ikke lidt overgreb.

Det er et forsøg værd, at prøve det

Anmeld

28. januar 2014

Muhmi

haha, du er jo endnu værre end mig..

men hvad stinker nok??

Hvidløg, citron, løg... Aner det ikke... Havde brugt tigerbalsam... Ej, vi læste den artikel som en har lagt herind tidligere og vi vil forsøge at stoppe alt hvad Silas har gang i når han bider negle eller piller næse og så sige at det har vi ikke lyst til at se på... Tror faktisk det vil fungere hvis man er vedholdende nok i det

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

MoarHvidovre skriver:

Tja, jeg har da aldrig spekuleret over om det var lovligt.

Kender nogen som har givet deres 3 årig en vante på, da hun blev ved med, at sutte på sin tommelfinger. Hun har bestemt ikke lidt overgreb.

Det er et forsøg værd, at prøve det

ja alt er et forsøg værd..

Anmeld

28. januar 2014

An&Jo

Muhmi skriver:

Hvidløg, citron, løg... Aner det ikke... Havde brugt tigerbalsam... Ej, vi læste den artikel som en har lagt herind tidligere og vi vil forsøge at stoppe alt hvad Silas har gang i når han bider negle eller piller næse og så sige at det har vi ikke lyst til at se på... Tror faktisk det vil fungere hvis man er vedholdende nok i det

men når han i forvejen kun gør det når han sidder alene inde på værelset, så kan vi ikke rigtig bruge de råd herhjemme..

Anmeld

28. januar 2014

helle85

An&Jo skriver:

kunne være at vi skulle forsøge med sådan et pointsystem herhjemme, det kan da være det kan hjælpe på enten næseblod eller hysteriske anfald..

det har hjulpet på min datter hun få det ikke på samme måde hvor hun kalder os alt mulige og slå, spaker og skriger, vi har gjort det i ca 14 dage

selvfølgelig kan hun stadig have nogen dage hvis hun er træt.

nu ved jeg ikke hvordan din dreng er men med nogen skal man starte med et par dag så de kan se der kommer en lille belønning

min datter er 6år så hun forstå bedre det med en uge

Anmeld

28. januar 2014

Milas14

Min store dreng pillede meget næse da han var ca 5 år og spiste bussemænd(... Jeg sagde til ham en dag at næsen var ligesom numsen, og det var næseprut der kom ud og det var det han spiste!! Han stoppede med det den da for han syntes det var meget ulækkert med prut i munden! )...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.