An&Jo skriver:
Årh gud hvor får jeg snart stress.. 
Min lille dreng bliver 4 år til april, og det sidste års tid har vi døjet med uforklarlige blødninger fra næsen mange gange i løbet af ugen, tit flere gange om dagen også.. 
Indtil for et par måneder siden kunne han ikke fortælle hvordan det startede, men vi har så fundet årsagen nu..
Til at starte med var det kun når han blev forskrækket, ved hård aktivitet osv at han fik næseblod, og vi fik afvide at det bare var fordi han havde meget svage blodkar i næsen (fuldstændig ligesom mig)
MEN nu er han begyndt at pille i næsen, og i starten blev han virkelig bange når han begyndte at bløde, og skreg og græd.. Men sådan er det bestemt ikke længere..
Har lige sat mig efter at have puttet ham for 2 gang, fordi han stod op og gik ud på wc'et. Han var meget stille og jeg spurgte hvad han lavede, han fortalte han blødte, jeg skynder mig selvfølgelig derned, og der står knægten (møgungen
) stolt og viser hænder, fødder (mærkelig sted, mon han har spist negle fra tæerne imens??
) og ansigt frem med blod Über alles, der var virkelig meget blod over det hele, og jeg hader det..
Men denne gang var han nu ret stolt og fortalte selvat han havde pillet i næsen..
HVAD gør jeg?? overvejer at få ham brændt i næsen bare for at forskrække ham omkring det hele, for jeg ved selv hvor ondt det gør og hvor ubehageligt det er bagefter.. 
Har ikke lige læst resten af tråden, men kunne godt være du skulke snakke med lægen.
Ved godt det er lidt i sjov det med brændingen, men er det ikke netop for at stoppe blødningerne
Ved ikke om din søn kunne sove med luffer på ligesom nyfødte

Håber i finder en løsning, må ikke være sjovt
Anmeld