må jeg godt binde hans hænder til sengen med tape?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg blev brandt i næsen da jeg gik i 2-3 klasse fordi jeg hele tiden fik næseblod. Ku vågne i min seng med blod ud over det hele, eller nyse også stod der bare 2 tykke stråler ud af næsen på mig.

Ka huske at jeg overhovedet ik syntes at det gjorde ondt, da man jo bliver lokalt bedøvet inden. Dog lugtede det rigtig fælt i flere timer efter! Nu er jeg snart 35 år, og jeg tror det ka tælles på 2 hænder hvor tit jeg har haft næseblod siden da! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

modesty

An&Jo skriver:

Årh gud hvor får jeg snart stress..

Min lille dreng bliver 4 år til april, og det sidste års tid har vi døjet med uforklarlige blødninger fra næsen mange gange i løbet af ugen, tit flere gange om dagen også..

Indtil for et par måneder siden kunne han ikke fortælle hvordan det startede, men vi har så fundet årsagen nu..

Til at starte med var det kun når han blev forskrækket, ved hård aktivitet osv at han fik næseblod, og vi fik afvide at det bare var fordi han havde meget svage blodkar i næsen (fuldstændig ligesom mig)

MEN nu er han begyndt at pille i næsen, og i starten blev han virkelig bange når han begyndte at bløde, og skreg og græd.. Men sådan er det bestemt ikke længere.. Har lige sat mig efter at have puttet ham for 2 gang, fordi han stod op og gik ud på wc'et. Han var meget stille og jeg spurgte hvad han lavede, han fortalte han blødte, jeg skynder mig selvfølgelig derned, og der står knægten (møgungen ) stolt og viser hænder, fødder (mærkelig sted, mon han har spist negle fra tæerne imens?? ) og ansigt frem med blod Über alles, der var virkelig meget blod over det hele, og jeg hader det..

Men denne gang var han nu ret stolt og fortalte selvat han havde pillet i næsen..

HVAD gør jeg?? overvejer at få ham brændt i næsen bare for at forskrække ham omkring det hele, for jeg ved selv hvor ondt det gør og hvor ubehageligt det er bagefter..

Jeg er blevet brændt i næsen grundet svage blodkar. Det gjorde overhovedet ikke ondt. Så det synes jeg da at I skal gøre. 

Anmeld

28. januar 2014

morethanperfect

Muhmi skriver:

Tigerbalsam på fingerspidserne Så kunne han måske stoppe...

Eller måske bare noget der stinker?

Det tænkte jeg også ..

Hvidløg eller sådan noget .. 

Ts. Tror du ikke bare det er en fase ?? Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle gøre i sådan en situation , udover måske og putte noget på hans fingre som stinker ..

Anmeld

28. januar 2014

Kløver

An&Jo skriver:

Min lille dreng bliver 4 år til april, og det sidste års tid har vi døjet med uforklarlige blødninger fra næsen mange gange i løbet af ugen, tit flere gange om dagen også..

Indtil for et par måneder siden kunne han ikke fortælle hvordan det startede, men vi har så fundet årsagen nu..

Til at starte med var det kun når han blev forskrækket, ved hård aktivitet osv at han fik næseblod, og vi fik afvide at det bare var fordi han havde meget svage blodkar i næsen (fuldstændig ligesom mig)

MEN nu er han begyndt at pille i næsen, og i starten blev han virkelig bange når han begyndte at bløde, og skreg og græd.. Men sådan er det bestemt ikke længere.. Har lige sat mig efter at have puttet ham for 2 gang, fordi han stod op og gik ud på wc'et. Han var meget stille og jeg spurgte hvad han lavede, han fortalte han blødte, jeg skynder mig selvfølgelig derned, og der står knægten (møgungen ) stolt og viser hænder, fødder (mærkelig sted, mon han har spist negle fra tæerne imens?? ) og ansigt frem med blod Über alles, der var virkelig meget blod over det hele, og jeg hader det..

Men denne gang var han nu ret stolt og fortalte selvat han havde pillet i næsen..

HVAD gør jeg?? overvejer at få ham brændt i næsen bare for at forskrække ham omkring det hele, for jeg ved selv hvor ondt det gør og hvor ubehageligt det er bagefter..

Har ikke lige læst resten af tråden, men kunne godt være du skulke snakke med lægen.

Ved godt det er lidt i sjov det med brændingen, men er det ikke netop for at stoppe blødningerne

Ved ikke om din søn kunne sove med luffer på ligesom nyfødte

Håber i finder en løsning, må ikke være sjovt

Anmeld

28. januar 2014

Kløver

An&Jo skriver:

vanter er afprøvet, han piller dem bare af..

Skimtede lige

Kan du ikke købe en natdragt eller bluse og så sy luffer fast, bare tynde poser men nok til ha. Ikke kan pille næse

Ha ha ej fik lige tanken spændetrøje, ikke at man kan finde på det men kommer mange morsomme og tossede ideer frem i et desperat øjeblik

Anmeld

28. januar 2014

Mariam90

An&Jo skriver:

Min brors søn har også haft meget næseblod uden grund(i Sverige) men han fik behandling for det og han er nok 5 år nu. Altså de brændt inde i næsen fik jeg at vide så det kan de nok gøre i hospitalet for at stoppe blødningen. Det er ik din eller din søns fejl. Tage til lægevagten når den slags sker, egen læge tager ik tingene seriøst nogle gange. 

Held og lykke med det

Anmeld

28. januar 2014

ano14316

An&Jo skriver:

Ja jeg synes det er en god idé år binde ham, altså bare du sørger for set er hårdt og stramt ik!

Ej, jeg ved egentlig ikke hvad man kan gøre ud over at sige at han ikke må...

Anmeld

28. januar 2014

B&J

An&Jo skriver:

årh ja, jeg måtte bede Johannes 4 gange om at tage støvler og jakke på, og han gjorde det stadig ikke.. Det hele endte med en skod morgen fordi han blev hysterisk over at han skulle tage tøj på, og vi i forvejen var forsinket.. så går det hele bare galt

åhh hvor jeg kender det og det er så super træls men for den da vi skal jo af sted går nok ikke at vi ringer og siger jaaa min dreng er lige inde i en periode så jeg kommer lige 30mminutter for sent

Anmeld

28. januar 2014

bøllen

2skønnebørn skriver:

Er det seriøst, eller dårlig form for humor? Overvejer at binde hans hænder, eller få ham brændt i næsen? Hvad forventer du at få af svar ? 

Kontakt din læge og få en snak med ham! 

Aghh roligt nu - mon ikke ts har skrevet det i sjov ( og desperation ) 

endnu engang tydeligt hvordan et indlæg skal misforståes og blæses op

ts haringen gode råd men kan sagtens forstå du er ude efter en løsning . Ville nok sætte mig og snakke lidt alvors ord med knægten

Anmeld

28. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil give ham vanter på og så bruge tape til, at han ikke kan tage dem af ellers har jeg ingen gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.