grinny skriver:
Jeg har virkelig brug for andres øjne på den her sag. I skal nok lige have i baghovedet hvorfor vi tænker som vi gør og hvad der er sket.
Snakken herhjemme går rigtig meget på hvornår vi ønsker at den næste skal komme. Det er rigtig svært at komme hjem uden et barn og for 10 måneder siden blev vi klar med det samme vi så de to streger, i 9 måneder blev vi mere og mere klar - og nu - er vi mere klar end nogensinde.
Mange har sagt at vi skal gøre det når vi er psykisk klar til det igen og ikke tænke på vores omverden, men.. Jeg skulle ha' startet som elev d. 1/9 2013, men pga. graviditet og barsel spurgte de mig om jeg ville rykke min kontrakt så jeg i stedet skulle starte d. 1/9 2014-
Det sagde jeg ja til for så kunne jeg nyde graviditet, barsel og baby uden at tænke på min elevplads.
De ringede så for en uge siden og sagde at hvis budgettet var til det kunne de starte mig 1, måske 2, måneder før, så det er så enten 1/7 eller 1/8.
Jeg brænder meget for den elevplads og jeg glæder mig til at få et fast arbejde og komme ud af systemet, men drømmen om børn er blevet så meget større nu at jeg synes det er svært at vente, men samtidig vil jeg heller ikke byde min arbejdsplads endnu en gang at jeg bliver gravid, men kan jeg virkelig vente to år med at få den næste?
Hvem skal jeg tænke på? Os og vores drøm, eller arbejdspladsen?
Jeg synes det er så svært og jeg ved ikke hvad vi skal gøre 
Hvorfor skulle min verden dog også lige vælte!! 
Hvis jeg skulle komme med et helt kort og konkret svar, så ville jeg gå igang med projekt baby hurtigst muligt. Jeg er ikke klar over hvor lang tid det tog jer at blive gravide sidste gang, men ingen ved hvor lang tid det tager den her gang
Elevpladsen er der muligvis stadig efter i har fået drømmebarnet, og hvis ikke, så findes der andre elevpladser rundt omkring