Maja84 skriver:
Tænker mere at alderen 1-4 måske kan være svær, de er nemmere at forklare og vise en masse når de måske er 5-10 år
Vi har selv planer om når børnene bliver større, at tage på en lang ferie til historiske steder i Frankrig. Køre rundt med campingvogn og så slutte turen I disneyland 
Det er jo klart når de er 1 -3 år er det ikke de store historiske linier de får fat i
Men oplevelsen er stadig stor - peters kirken er bare virkelig stor når man er 3 år (det var Liam da vi var der) og han havde tusind spørgsmål og så små mærkelige ting jeg aldrig ville have opdaget. Colloseum og løvehistorierne var kæmpe store for Liam samme år... Men det er klart han ville forstå mere i dag hvor han er 6 år - tilgengæld tror jeg han vil være mere: jeg vil hellere pool i dag end da han var 3.
Sidste sommer var vi en pilgrimskirke også i Italien og de to drenge kravlede rundt om Marias hus (de siger engle har fløjet Marius hus op fra Nazarath) som rigtige pilgrimme. Historien om englene gled lige ind og Liam på 5 stod inde i huset i 15 minutter og fandt alle detaljer. Ja de vil nok ikke huske det når de er voksne, men de fik oplevelsen lige der.
Jeg ved det ikke - for os har det været nemt og vi hr egentlig aldrig overvejet ikke at gøre det. Men jeg tager også gerne i Legoland (dog ikke Lalandia er ikke min kop the, har været der med to børn og det var meget mere stressende og ikke børnevenligt end ROM)
Anmeld