Nadia&Daniel skriver:
Til alle: jeg tror TS har forstået, at I ikke synes det er/var helt vildt smart at tage på guide bustur, men hey - sket er sket
(TS har lært det på den hårdere måde, både på turen og måske også ved Jeres besvarelse - men okay, både TS og os andre skal tåle at få svare som ikke er overens med andres)
Til TS: jeg havde reageret på samme måde som Jer, for HVEM ønsker at ens barn græder og er ked?? IKKE mig - og heller IKKE Jer
Kan huske vores første (og eneste) rejse med Laura, da hun var lille baby - der var to baby'er om bord - Laura var ked og den anden baby sov HELE turen, havde sådan en knude i maven, for jeg følte at ALLE kiggede på os og bebrejde os som forældre, at Laura var ked - det var en laaaaaaaaaaaaaaaang tur på sølle 2½ time (heldigvis græd hun ikke hele 2½ time - men tæt på)
Til alle: GOD WEEKEND 
Ha ha ha det var også prøvet på en flyvetur, da han var baby. Der var en 4 årig der skreg og skabte sig rigtigt meget, og det var faktisk sådan, at folk sendte os utilfredse blikke, konstaterede at vores baby snorksov og så spejdede irriteret videre efter kilden til uro.
Altså jeg ville ikke lægge noget op til debat, hvis jeg ikke ville høre svar, der var uenige i mine egne. Vil sige, at jeg er glad for vi gjorde det for det var nogle gode oplevelser og så længe er 15-20 min ikke ud af en hel dag. Men nej ville nok ikke gøre det igen lige med det samme. By the way faldt vi i snak med et par, der havde deres 7årige datter med og hun var jo helt rolig og velopdragen og alt det der. Så der sker godt nok meget på 3-4år.
Anmeld