Har aldrig boet i lejlighed
eller jo, når jeg var hos min far som barn...og hadede det. Hader man kan høre overbord spille musik til kl 03 om natten, hader man kan hære folk skændes, hader man kan høre overbord trække ud i lokummet osv osv. Vi har boet i et todelt hus og delt have med naboen osv....ikke fedt høre hvad der foregår i stuen ved siden af.
Jeg kan se fordelen i det hvis man bare ikke bryder sig om haver og hvis man absolut ikke selv kan skrue en pære i, eller male F.eks. For huse kræver jo áltså lidt vedligeholdelse
jeg kan se ideen i en lejlighed hvis man ikke har fundet ud af hvad man vil og hvor man vil det....hvis man flytter sammen og lige skal se om tingene fungerer i nogle år inden man køber hus.
Men, kunne ikke selv tænke mig at mine børn skal vokse op i en lejlighed. Kan ikke se den samme frihed, den samme følelse af mmmm mit hus, min have
det lyder måske skørt for de hårde kerne af byboere i lejlighederne, men i min drøm om den gode familie og det gode liv, tilhører hus og have.
ved andre ikke har det sådan, dem der elsker bylivet og al den stress og larm og cafeer på hvert andet gadehjørne osv
kender folk der slet ikke trives i et hus, men det er de færreste når det kommer til stykket der ikke ønsker deres egen faste ejendom med lidt have.
Og følelsen af at når man bor til leje er det penge ud af vinduet....æv. Kan godt lide tanken om at de penge vi sparer op til fremtiden i vores hus. At jeg kan lukke mine børn ind i haven kog vide de stadig er på vores grund. Smide mig på græsset og ikke tænke over om folk synes det er irriterende man ligger der og hygger.
uhhh, der er. Mange ting i det. Kan godt forstå folk bliver kvalt i en lejlighed nogle gange. Min mand ville aldrig trives sådan et sted.
Anmeld