Jer der bor i lejlighed! Hvordan holder i det ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Anonym trådstarter

I&M skriver:

ohhh vil aldrig låne.. overhovedet ikke... min mand arbejde og betaler alt og jeg er hjemmegående med stolt smil... men vi håber bare at flytte til rækkehuset så er det fint... min mand sidder fast i den her lejlighed og er glad for at bo her....ih

Åh, jeg misforstod, troede i boede i hus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Åååååh jeg må lige ud med noget!

jeg føler jeg bliver kvalt i denne her lejlighed! jeg er så evigt træt af at jeg ikke kan lave ændringer og jeg ikke kan indrette præcis som jeg vil, fordi det skal gøres om igen når vi flytter!! 

Vi har en fed fed lejlighed, og jeg har boet i lejlighed siden jeg flyttede hjemmefra for 8 år siden. Men nu er jeg ved at være fyldt op.! Savner en have, savner noget albuerum og savner følelsen af at det er MIT hjem. Ikke til låns, men MIT og kunne foretage de ændringer jeg ønsker. Og ikke mindst savner jeg ikke at skulle tage hensyn til under/over- og sideboer.  Hvilket er svært med et lille barn i hjemmet. Suuuk.! Gud hvor jeg hader at pengene er små! 

Hvordan affinder i jer med det? altså jer der ikke har lyst til at bo i lejlighed for altid. 

Vi vil sindssyg gerne flytte i hus, så vi igang med at få vores gæld væk også spare op til hus. Vi kan simpelthen ikke magte og bo i lejlighed. Men vi har også mange kræver til hus.

Anmeld

20. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

Vi bor i en fin opgang mht naboer osv, men med et barn i hjemmet der ynder at hælde duplo ud på hele gulvet kl 6 lørdag morgen, hoppe rundt, til tider kaste med legetøjet osv, så render jeg konstant rundt med lidt dårlig samvittighed overfor de andre i opgangen og føler også altid at vi går og tysser på barnet  

Hahahahaha så jeg ikke er den eneste .... det gøre min søn også Men men men hhhhhhhh han tramper og løber kl 1-2 natten når han ser far kommer hjem ...

Anmeld

20. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

Åh, jeg misforstod, troede i boede i hus 

hhhh nej vi bor i lejlighed og det er så irritere at jeg hvergang brokker og vil flytte... de er så dyrt...

Anmeld

20. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Vi bor i en fin opgang mht naboer osv, men med et barn i hjemmet der ynder at hælde duplo ud på hele gulvet kl 6 lørdag morgen, hoppe rundt, til tider kaste med legetøjet osv, så render jeg konstant rundt med lidt dårlig samvittighed overfor de andre i opgangen og føler også altid at vi går og tysser på barnet  

Nu min søn ikke så gammel men når han begynder og græde om natten dog sjælendet det sker eller når han begynder sådan kl 22 går jeg også dårlig samvittighed

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Vi vil sindssyg gerne flytte i hus, så vi igang med at få vores gæld væk også spare op til hus. Vi kan simpelthen ikke magte og bo i lejlighed. Men vi har også mange kræver til hus.

vi har heldigvis ingen gæld, og bestræber os på ikke at optage noget, før vi skal købe hus. Men måske bliver vi nødt til at tage et lille lån til en billig bil om et års tid. 

Hvad har i af krav? Vi har også en del. 

Anmeld

20. januar 2014

jydeinden

Anonym skriver:

hvis i har gulvtæpper på gulvet og isoleringen imellem jer og underboen er god så burde de ikke være generet af jeres barns legetøj.. Jeg har selv været underboen som blev generet af en overbo, og det var på ingen måder legetøj der var problemet, men derimod råben og skrigen fra de ældre børn på alle tider af døgnet, flabethed i svar når man spurgte om man ikke kunne få lidt ro, samt trampen/hoppen på gulvet på alle tider af døgnet, igen ikke fra spædbørn.

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hvis i har gulvtæpper på gulvet og isoleringen imellem jer og underboen er god så burde de ikke være generet af jeres barns legetøj.. Jeg har selv været underboen som blev generet af en overbo, og det var på ingen måder legetøj der var problemet, men derimod råben og skrigen fra de ældre børn på alle tider af døgnet, flabethed i svar når man spurgte om man ikke kunne få lidt ro, samt trampen/hoppen på gulvet på alle tider af døgnet, igen ikke fra spædbørn.

Vi har ikke gulvtæpper. synes det giver et skidt indeklima, og  føler aldrig de bliver ordentlig rene. 

Vi har aldrig fået en klage eller bemærkning om støj, men kan ikk lade være at føle samvittigheden alligevel. Når man går ude på trappen kan man høre alt inde fra vores lejlighed 

Anmeld

20. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

vi har heldigvis ingen gæld, og bestræber os på ikke at optage noget, før vi skal købe hus. Men måske bliver vi nødt til at tage et lille lån til en billig bil om et års tid. 

Hvad har i af krav? Vi har også en del. 

Det er heldigvis Heller ikke så meget gæld vi har.. men vil råde jer til at købe en brugt bil for hold nu op det er dyrt med en hel ny bil med service på 5000kr hvert år eller når de har kørt hvis antal km.

Men vores krav der skal gerne være rigeligt med rum så der både kan være to eller tre børneværelser gerne kontor hobby rum til min kæreste og garge og værksted til ham også og en stor stue stort køkken.

Og gerne to badeværelser og en dejlig stor have

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Det er heldigvis Heller ikke så meget gæld vi har.. men vil råde jer til at købe en brugt bil for hold nu op det er dyrt med en hel ny bil med service på 5000kr hvert år eller når de har kørt hvis antal km.

Men vores krav der skal gerne være rigeligt med rum så der både kan være to eller tre børneværelser gerne kontor hobby rum til min kæreste og garge og værksted til ham også og en stor stue stort køkken.

Og gerne to badeværelser og en dejlig stor have

Åh ja, der er så svært at få det hele. Og så i et område der passer med job og en pris man kan matche. Suk

planen er helt sikkert en brugt bil, måske til maks 20.000 eller sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.