Jer der bor i lejlighed! Hvordan holder i det ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

nu er "stram økonomi" jo mange ting
Men vi fik faktisk lov til at låne penge til et hus (ca 1,4 mio) selvom jeg er studerende

bare lige for at sige at drømme kan realiseres

vi har et rækkehus lige med plads nok til os alle tre, ca 10 km uden for århus

dertil kom have og indkørsel og det er bare så skønt!

det er ca samme udgifter som en lejlighed inde i århus (vi boede på trøjborg), men det er self lidt dyrere når der kommer de der afgifter og sådan oveni

For os er det 100% tænkt som et "begynder" hus, som vi ved vi vokser fra. Men hvis alt går godt så kan vi måske sælge det til en 0-løsning eller måske endda en ekstra lille slat oveni til næste huskøb

Hvordan kunne i det? Tjener din bedre halvdel rigtig godt? Eller havde i stor opsparing? Var i bare jer to? 

Her har vi et rådigheds beløb på 9000kr når alt fast er betalt, og det er i hvertfald ikke nok til at låne til et hus her. Vi har udgifter for 10.000, og gætter på det kun er dyrere at eje med afgifter, skatter, renovation osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

B&J

jeg har det lige som dig jeg skriger næsten for føler mig indelukket og klemt, der for fandt vi en dejlighed/halv hus til lege med have

så jeg håber en dag vi kan få et hus...

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg har det lige som dig jeg skriger næsten for føler mig indelukket og klemt, der for fandt vi en dejlighed/halv hus til lege med have

så jeg håber en dag vi kan få et hus...