Villads' første build a bear.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

LilleSmølf

I.M skriver:

Prøv at høre folken jeg er squ ligeglad hvordan i opdrage jeres børn .. her kvinde fortalt sin søn at han valgt bamse og jeg skrev fandme ikke negativ om dem. han er skøn og sød lille dreng og mor er stolt af ham.. jeg skrev faktisK om mig selv og hvordan jeg selv opdrage min søn!!!!   SÅ STOP MED AT ANGIBER MIG!!! 

Hvor bliver du angrebet?

Folk spørger dig (pænt) omkring din holdning fordi de har svært ved at sætte sig ind i den. Man lærer jo bl.a. ved at spørge.

Du er faktisk den, der skriver de mest angribende kommentarer. Hvordan kan du få dig selv til at skrive til en kvinde, at hun ikke må have en holdning fordi hun endnu ikke selv har børn?

DET ville jeg fandme finde ret sårende, især med tanke på hvor mange herinde har svært ved at få børn.

Men det at du føler dig angrebet viser jo sådan set lidt om, hvordan du selv har det med din holdning.

Og husk - ting lyder altid meget hårdere på skrift end i tale (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

TNBC

Pikku Myy skriver:

Drenge og piger ER forskellige. Den grundlæggende forskel er ikke noget vi kan ændre på ved at justere på deres legetøj - hverken den ene eller anden vej.

Hele diskussionen om drenge-/pigelegetøj er på en eller anden måde absurd. Det er noget vi gennem tiden har dyrket kulturelt fordi det spejlede det samfund børnene skulle leve i. Nu hvor mulighederne ikke længere er betinget af køn, giver kønsopdelingen i legetøjet ikke længere nogen egentlig mening.

Hvis man altså går ind for at drenge og piger skal have de samme muligheder ...

Jamen jeg er helt enig.

Anmeld

16. januar 2014

Pikku Myy

Yurie skriver:

Jamen jeg er helt enig.

Ja, det ved jeg egentlig godt, men jeg blev lige grebet

Anmeld

16. januar 2014

M &.I

Yurie skriver:

Ja og jeg svarer.. hvad er din pointe?? De angriber dig ikke, de siger du tager fejl. Tag det til dig og lad vær med at blive så sur.

jeg er squ ikke sur jeg skrev første gang at jeg lader ikke min søn få lyderød farve og så kommer i alle... det handler ikke om vores børn det handler om den lille skøn dreng som har fået bamse og vi skal skrive til hende .. hans mor er synes ok. men ikke når det gælder MIT!!  vi Stoper her! 

Anmeld

16. januar 2014

TNBC

Pikku Myy skriver:

Ja, det ved jeg egentlig godt, men jeg blev lige grebet

Jamen jeg er også helt grebet. Det er er stort og godt emne. Og det kan virkelig diskuteres meget.

Anmeld

16. januar 2014

TNBC

I.M skriver:

jeg er squ ikke sur jeg skrev første gang at jeg lader ikke min søn få lyderød farve og så kommer i alle... det handler ikke om vores børn det handler om den lille skøn dreng som har fået bamse og vi skal skrive til hende .. hans mor er synes ok. men ikke når det gælder MIT!!  vi Stoper her! 

Jamen det er jo ikke det de kommentere, det er beskeden du skrev til mig, at jeg ikke kunne forstå hendes holdning fordi jeg ikke har et barn.
Og det er ikke en ond kommentar..

Anmeld

16. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hold nu tøser... Vi er alle forskellige og det må vi acceptere! Istedet for at angribe hinanden, kan vi dige godt for dig ... Eller noget i den retning :p vær positiv positiv positiv !

Anmeld

16. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Yurie skriver:

Jamen det er jo ikke det de kommentere, det er beskeden du skrev til mig, at jeg ikke kunne forstå hendes holdning fordi jeg ikke har et barn.
Og det er ikke en ond kommentar..

Søde Yurie vil du ikke vær sød og stoppe når hun siger stop ? Vi må respektere hinanden og vores forskelligheder.

Anmeld

16. januar 2014

B&J

ej hvor fantastisk og sikke en smuk dreng

Anmeld

16. januar 2014

TNBC

Aisha skriver:

Søde Yurie vil du ikke vær sød og stoppe når hun siger stop ? Vi må respektere hinanden og vores forskelligheder.

Jeg er også stoppet, jeg ville bare lige skrive den sidste besked, for at fortælle hende at hun blev sure over det forkerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.