Villads' første build a bear.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

Ellie79

Isabella_mor skriver:

Villads fik et gavekort til Build A Bear af sin moster i fødselsdagsgave i lørdags. og i går valgte vi så at tage ind i Fields og se om vi kunne finde en ny bamse til ham. Han sagde altid når vi spurgte ham om hvad han ønskede sig i fødselsdags gave. " en ny ko " han har en bamseko som snart ikke kan mere, men den har været hans tro følgesven i næsten 3 år nu.. 

som sagt så gjort.. jeg spørger ham inden vi tager derind om hvilken bamse han godt kunne tænke sig derindefra. og vi har jo været derinde og kigge et par gange og uden at tænke særlig længe over det er hans svar "En Hello Kitty." Vi kommer så derind og mødes med min søster som er gavegiveren, og vi går så sammen ind i build a bear mekka.. der er jo bamser og tøj over alt.. Villads får besked på at vælge en bamse, og han må vælge lige den han har lyst til... han går uden at vise interesse i andre bamser, lige hen mod der hvor alle de farverige bamser ligger. og han tager så en rigtig fin og flot lyserød Hello Kitty op, og siger. "Den her, den vil jeg gerne ha'" og så får vi en medarbejder til at hjælpe os..

Den får fyld i og et hjerte vi alle kysser på og nusser lidt på næsen for at den også kan blive lidt fjollet. og så skal bamsen i bad... Det gad han ikke... så han styrter over på en af stativerne, og finder så en læge taske.. "den skal den have" siger Villads.. så skal vi have fundet noget tøj til den. og der er intet der fanger Villads' opmærksomhed.. kun den der taske.. så jeg spørger ham om den skal være sygeplejerske ligesom mig.. og det synes han den skal.. så vi finder en hvid  sygeplejerske skjorte og et par underbukser som den kan få på. 

så skal bamsen jo have et navn, og vi spørger villads om hvad den skal hedde... han svarer "den skal hedde Villads" men det hedder du jo, siger jeg til ham. og så løber han væk. jeg siger for sjov til min søster... hvad med Beelsebeth.. og villads kommer stormende tilbage "Ja den skal hedde Elsebeth. så nu har Villads en flot ny lyserød Hello Kitty bamse som hedder Elsebeth.. 

og jeg er jo bare stolt af at have en dreng som vælger det han vil have... og jeg er glad for at vi ikke er bange for at det han leger med, påvirker ham på nogen som helst anden måde end positivt.. 

og så skal i jo heller ikke snydes for et billede..

Hvor er det et fantastisk billede og hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste mor til en søn der går med lyserødt.  Min søn går ingen steder uden hans lyserøde prinsessetaske og hans babydukke - skønt med drenge der tør lege med det de har lyst til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Ellie79

I.M skriver:

heldig at han kan lide bamse, min søn er slet ikke interesseret i at lege med dukker eller bamser, og han er kun 17 mdr. 

jeg har aldrig ville give min søn lyserød ting da jeg helst vil lære ham at lege med dreng ting og mest farver undtage lyserød. 

han er nutte med sød bamse

Bliver så nysgerrig når nogen skriver at deres børn ikke må vælge/lege med legetøj eller farver der måske er rettet mod det modsatte køn. Vil du ikke sætte lidt ord på hvorfor.. Og det er ikke for at dømme, hvilket jeg heller ikke håber at du dømmer mig for at lade min søn vælge/lege med det han har lyst til om det er lyserødt eller blåt 

Anmeld

16. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
I.M skriver:

heldig at han kan lide bamse, min søn er slet ikke interesseret i at lege med dukker eller bamser, og han er kun 17 mdr. 

jeg har aldrig ville give min søn lyserød ting da jeg helst vil lære ham at lege med dreng ting og mest farver undtage lyserød. 

Ikke for lang tid siden oprettede du en tråd med et legekøkken. Så hvis vi skal være 4 kantede så må han heller ikke lege med det? Køkken ting er pige ting sjovt til side. Min søn må lege med lige det han har lyst til. Han får også sat håret op og får spænder i : ) han leger med dukker og dukkevogne det betyder bare at han bliver en super god far en dag

Anmeld

16. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi var også i Fields i lørdags og få lavet bamser til min dreng og pige - de havde fået gavekort af deres mormor i julegaven.

Fedt, at at han valgte Hallo Kitty bamsen. Herhjemme leger vores dreng og pige også med hinandens legetøj - ligefra dukker til biler, klædeudtøj mv.

Anmeld

16. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
I.M skriver:

Hvorfor må din dreng ikke lege med pigeting? Det er helt naturlig, at de leger med det andets køns legetøj. Her kan vores dreng på 6 år finde på, at lege med lillesøsters dukker og vores pige med storebrors biler. Det er da fuldstændig ligegyldigt, hvad de leger med - så længe, at de hygger sig.

Vores dreng har enda fået neglelak på sine tæer i sommer, da både jeg og hans lillesøster havde det. Herre gud

Anmeld

16. januar 2014

Laulund87

Fedt!

Jeg går også ind for at børn skal lege med legetøj! Færdig slut, ikke noget med hvad farve osv. Det er jo latterligt! Uha jeg hidser mig nemt op når det handler om lige det

Da min datter blev 4 år fik hun en kage med Jake fra Ønskeøen og i gave fik hun sengetøj og håndklæde med Jake. Fordi han er hendes store idol og så kan det da bare ikke være anderledes!

Anmeld

16. januar 2014

Moma

Sikke en sød bamse til en sød dreng!

Vores dreng elsker hårbånd (det ser han søsteren gå med) og har arvet søsterens cykel, som er pink. Den er han så glad for.

Anmeld

16. januar 2014

Lotus86

Da jeg lige så overskriften tænkte jeg, at han helt sikkert havde fået en eller anden vild Rock Star bamse med læderjakke eller lignende, der tog jeg vist fejl Hvor er det bare mega cute, og hvor er det fedt at han var så bevidst om hvad han ville have og ikke ville have

Anmeld

16. januar 2014

M &.I

M (: skriver:

Må jeg spørge, hvorfor din søn ikke må lege med lyserødt eller pigeting? 

faktisk ved jeg ikke jeg følte bare det ikke klæder ham at lege pige ting..  jeg har ingen problem hvis han selv vælge at lege med sådan men han vil ikke.. og nogle gang bryder jeg mig ikke at at lege med lyserød ting kunne bare ikke forstille mig ..

Anmeld

16. januar 2014

M &.I

AnjaB skriver:

Bliver så nysgerrig når nogen skriver at deres børn ikke må vælge/lege med legetøj eller farver der måske er rettet mod det modsatte køn. Vil du ikke sætte lidt ord på hvorfor.. Og det er ikke for at dømme, hvilket jeg heller ikke håber at du dømmer mig for at lade min søn vælge/lege med det han har lyst til om det er lyserødt eller blåt 

nej jeg vil aldrig aldrig dømme nogen.. når det gælder mit barn vil jeg ikke, jeg var måske bange et eller anden han når han bliver ældre vil være ligesom en pige .. han er min første barn så bare lidt bekymre , men jeg er ikke den Type der sige NEJ til min søn.. jeg køber selv legetøj kun drenge ting... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.