Først jeg synes det er en uskik at kommentere på nogen menneskers spisevaner med mindre man er bekymret og ønsker at række en hånd ud for at give hjælp - eller nok rettere jeg synes det er berettiget hvis man er bekymret på samme måde som hvis man er bekymret for alkohol, vi skal heller ikke være så berøringsangste så vi ikke åbner for en bekymring.
Men lige i det her tilfældet er bekymringer jo reel, og du (TS) er fuldt ud klar over du har et problem - som jeg håber du får hjælp til at kæmpe imod.
Men men men men jeg forstår så din kæreste et eller andet sted - jeg skal også nogen gange bide mig i tungen når min mand igen dykker i køleskabet eller brødkurven. Både fordi jeg er bekymret for helbred, men da også for vores forhold. Ja måske lyder det groft, men jeg kan elske min mand uafhængigt af vægt, men jeg kan ikke finde ham sexet uafhængigt af vægt.
Men til dig TS - sig det højt fortæl hvad det gjorde ved dig han sagde det, og hvad han kan gøre i stedet for at hjælpe. Og måske aftal hvordan du skal få hjælp. For de er jo fint nok du har en masse ord, en stor forståelse for hor du er. Men det skulle jo gerne ændres, og der skal både du og han vide hvordan I skal agere for at det ændres på sigt.
Anmeld