Nu har jeg lige skimmet tråden, og kan se stort set alle synes
kæresten er en røv undtagen VråJensen-
Nå men jeg har været indlagt på psyk.afdelingen for en del år siden, en del af mine problemer var at jeg spiste mig ud af mine problemer - så 130 kg fordelt på 165 cm, blev det til, og jeg var en "normalt" vægtig person før, jeg fik stress, det var stress der fik mig derud.
Nå men det jegvil frem til er at selvfølgelig skal han forstå, men man skal ikke nurse en psykisk syg, ved at sige det er også synd for dig, fordi det hjælper altså heller ingen steder. Og som med misbruger af mad, og har et tæt forhold til en tidligere misbruger af alkohol, som også er en "brist" så skal man jo ikke bare stå og sige ej det er synd for dig, ta et stykke kage/øl mere. Man kan sagtens ligge skylden over på andre for det man gør, men i sidste ende er det ens egen arm der køre op til munden om det er mad eller øl eller andet. Man skal selv tage ansvar for sit helbred. Og ja jeg er nok en kælling nu, men har selv været der, er der selv dagligt når jeg har en nedtur så skal jeg vitterlig slås for ikke at æde. Jeg gik i behandling efter jeg kom ud fra psyk, og gik det 1½ år, og da jeg fandt min davlærende stress faktor og fik det ud af mit liv, ja der tabte jeg 50 kg på under et år. om man æder eller sulter sig selv eller drkker så er det et symptom på at der er noget galt
Anmeld