1. overnatning ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

tarkoflen

Thea er knap 9 måneder og er aldrig blevet passet ude med overnatning. Hun bliver stadig ammet om aftenen og natten, så der går nok noget tid før, det kan lade sig gøre, og før jeg er klar til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

Victoria2013

Victoria er 7 mdr nu og er endnu ikke blevet passet ude af andre. Min mor har passet hende herhjemme en enkelt gang, hvor Victoria var gået i seng om aftenen og dermed faktisk sov hele tiden hun blev passet, til vi kom hjem igen senere.

Ved ikke hvornår hun kommer til at blive passet ude om natten... men tror der går noget tid, for hun har svært nok ved at sove andre steder når vi bare er på besøg om dagen

Anmeld

7. januar 2014

Mettefpigen

Han var 11 dage... Grunden var at min mor blev slået ned...
Efterfølgende blev han passet ca 1 weekend om måneden for aflastning... Og det har jeg haft det helt fint med

Anmeld

7. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

hej

vores barn skal passes ude snart men jeg ville lige hører jer hvor gamle jeres guld var inden i var klar til og slippe det første nat? i må meget gerne skrive grunden og hvad i tænkte / følte

6 mdr gammel. Det var rædselsfuldt for MOAR men det var for det bedste ig har nydt det lige siden mår han bliver passet

Anmeld

7. januar 2014

Fine_007

Min søn var ca. 9 1/2 måned, da han sov ude første gang (i sidste måned).

Min kæreste og jeg skulle en aften ud og spise + i biffen. Faster, som skulle passe Simon, synes det var synd, at han højst sandsynligt ville vågne på hjemturen - og det har hun jo ret i

Jeg var egentlig ret tryg ved det, da Simon har sovet igennem det sidste halve år - desuden er faster sygeplejerske og mor til to, så han havde det sikkert som blommen i et æg. Og det gik også super godt

Anmeld

7. januar 2014

mommy1991

Anonym skriver:

hej

vores barn skal passes ude snart men jeg ville lige hører jer hvor gamle jeres guld var inden i var klar til og slippe det første nat? i må meget gerne skrive grunden og hvad i tænkte / følte

Leander er lidt over 5 måneder og er ikke blevet passet med overnatning endnu, det skal han dog første gang den 22. marts og den 5. april da vi skal til polterabend og bryllup

Anmeld

7. januar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Min søn er nu 2 år og 7 måneder og har endnu ikke været passet ude med overnatning, mest fordi der ikke har været nogen grund til at gøre det og fordi jeg ikke føler behov for at andre skal passe ham en nat, kun hvis det virkelig var nødvendigt. 

Men det da fint med dem der har fået deres barn passet en nat :-) man skal gøre hvad man har det bedst med ;-)

Anmeld

7. januar 2014

JulieE

Begge mine har været 13-14 mdr før de blev passet ude om natten. Så ingen grund til at de skulle passe ude før 

Anmeld

7. januar 2014

L&V

Den lille var 4½ månede og den store 5½ månede og nøj hvor var det skønt. Den store på 2½ spørger selv nu om hun ikke må sove oppe ved mormor

Anmeld

8. januar 2014

2721

Anonym skriver:

hej

Min søn er 3 år og 6 mdr og har aldrig overnattet ude.
Her den 30 skulle han puttes af sin bonus moster til natten for første gang og han græd som pisket og det var en rigtig dårlig oplevelse for dem begge og må indrømme det heller ikke var særlig rart for mig.
Jeg har som sådan ikke et behov for at få ham passet ude med overnatning, men kunne godt tænke mig at han fik den oplevelse, men han er bare ikke klar, så vi tager det som det kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.