Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej
vores barn skal passes ude snart men jeg ville lige hører jer hvor gamle jeres guld var inden i var klar til og slippe det første nat? i må meget gerne skrive grunden og hvad i tænkte / følte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hej vores barn skal passes ude snart men jeg ville lige hører jer hvor gamle jeres guld var inden i var klar til og slippe det første nat? i må meget gerne skrive grunden og hvad i tænkte / følte
Jeg har stemt ældre, da min søn er 10 måneder og endnu ikke har overnattet uden mor og far.
tror daniel var lidt over ½år men det var mest fordi jeg skulle have min operation men han var tryk ved min mor og 3 gange der efter sov han der i en weekend imens jeg fik operationen og det gik så godt nu er han snart 4 og elsker at overnatte der hjemme ca. hver 3 måned efter egen ønske
5 måneder... det var frygteligt... men befriende samtidig... og hun hyggede sig
Hun var 2 år. Hun kunne måske have været klar før, men det var jeg bestemt ikke
Meget ældre Adam var 11 mdr inden han blev passet overhovedet... To timer Overnatning var han 2 år! David er lidt mere diffust da han blev delebarn da han var 15 mdr og jeg er ikke helt sikker på hvornår han første gang sov hos sin farmor og farfar uden faren, men ikke før i hvert fald
Omkring 3 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128