1. overnatning ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

hej

vores barn skal passes ude snart men jeg ville lige hører jer hvor gamle jeres guld var inden i var klar til og slippe det første nat? i må meget gerne skrive grunden og hvad i tænkte / følte

Jeg husker det ikke helt præcis, men mener han var mellem 3 og 5 måneder.. Han var i hvert fald ude hos sin farmor og farfar da han var knapt 5 måneder, da vi skulle til bryllup - men husker ikke om han en dag var derude og sove før det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2014

MHB

Vores søn er 8 måneder og har stadig ikke sovet ude uden os... Han kunne sikkert sagtens men vi bor langt fra en hver mulig pasningensmulighed og jeg synes heller ikke jeg har lyst til at aflevere ham til natten når han endnu ikke sover igennem! 

Anmeld

7. januar 2014

Elbæk

Min søn har aldrig sovet ude, og kommer heller ikke til det, før han er stor nok til selv at spørger, og så kan jeg overveje det. Jeg kan slet ikke undvære ham, og jeg har det bedst ved at han sover hjemme ved siden af os.

Han bliver heller aldrig passet, det er kun sket en enkel gang på mig og min mands 3 års dag, hvor han var halvandet år, og blev passet små 3 timer - og det var i hvert fald nok for mig.

Anmeld

7. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vores var 13måneder da han sov ude, uden mor og far første gang.

vi syntes bare han var for lille til at skulle vågne op en morgen uden mor og far, før det. Og vi var heller ikk selv klar til at vågne uden ham før 

det var i forbindelse med en julefrokost hvor der kun var voksne, og det ville ikke være ret spændende for ham at deltage i

Anmeld

7. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

hej

vores barn skal passes ude snart men jeg ville lige hører jer hvor gamle jeres guld var inden i var klar til og slippe det første nat? i må meget gerne skrive grunden og hvad i tænkte / følte

Magnus var over 2 år.
Han har kun sovet hos farmor og bedstefar.. det har vi gjort 4 gange så han har lært det, inden han skal være storebror, og han jo skal passes når jeg føder...

Anmeld

7. januar 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

hej

Min den ældste har været over et år!

Det har de sådan set alle sammen været

Vi har ikke haft behovet før.

Vi har fået bedsteforældre til at lytte efter dem, hvis vi har været ude at spise og/eller i biffen

Anmeld

7. januar 2014

Nemesis

begge mine de små har ikke været passet UDE særligt mange gange.

Sara på 4 har faktisk kun sovet ude 2 nætter og begge var faktisk inden for kort tid, begge gange i 2013.

De er blevet passet hjemme med overnatning...altså hvor manden og jeg har været væk. Farmor og farfar kommer hellere her og passer og det har ungerne helt sikkert nydt godt af.

Min mellemste på 7 er begyndt selv nu at spørge til overnatning ude hos fx. mormor og morfar men han har vist kun samlet set sovet ude 5 gange i sit liv.

Da min mellemste var 10 mdr. skulle han faktisk sove hos moster..en person han havde set stort set hver dag hele sit liv og hvor han var vant til at komme. JEG var klar, men det var han bare slet slet ikke. han var SÅ ked og det tog faktisk 10 mdr bagefter før han holdt op med at panikke og blive ked hver gang vi kom derhjem igen. Han har virkelig følt sig svigtet. så han var 3 næste gang med en overnatning og var ikke synderligt begejstret. Han har kunne passes hjemme med overnatning, uden problemer.

Anmeld

7. januar 2014

Chris86

Anonym skriver:

hej

Først da lillesøsteren sku til verdenen... Der har ikke været grund/nødvendighed før..
Og ønsker ikke at de skal overnatte ved svigerforældrene (af grund jeg ikke vil kommentere) og mine forældre bor LANGT væk...

Anmeld

7. januar 2014

Muffinmus

Den første var 18 mdr, de to andre 9-10 mdr..synes ikke små børn skal passes ude da de følelsesmæssigt er meget afhængige af forældrene og ikke kan erstatte dem med andre i spædbarnsalderen.

Anmeld

7. januar 2014

Aabye

Min den ældste dreng var lige lidt over 2 mdr.. 
Jeg blev indlagt på sygehuset.. Og manden min var igang med eksamen og noget, så han kunne ikke håndtere at have en dødeligt syg kæreste og et lille spædbarn samtidig med at han læste.. Så lillemanden sov ret tit ude i de 2.5 mdr jeg var indlagt... 

Nr 2 overnattede ikke ude før han var 8-9 mdr.. Der skulle vi til bryllup.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.