okay.. Jeg ligger herhjemme med noget der muligvis er ved at udvikle sig til halsbetændelse.. Har sovet dårligt i nat, da jeg har ondt, og feberagtig fornemmelse i kroppen.. Så fryser jeg, så sveder jeg, så fryser jeg etc. Jeg har ligget inde i min seng hele dagen, fordi jeg har haft det så skidt..
Manden her derfor selvfølgelig taget sig af vores datter her i løbet af dagen.. Jeg ku høre at han spiste frokost efter han havde lagt hende til middagssøvn, og her ved 14tiden kan jeg høre han pakker sin træningstaske.. Jeg spørger om han ikke vil komme med et par panodiler, for jeg har så ondt i hele kroppen.. Normalt ligger jeg ikke i sengen medmindre jeg virkelig er skidt... Nå, han kommer med de smertestillende, og jeg spørger om han er på vej om at træne, og han sir ja.... Jeg spørger så om vores datter ikke vågner lige om lidt!? Og han siger jo.. Jeg siger så, om han så havde tænkt sig at jeg sku være alene med hende (totalt krudtugle) imens han var oppe og træne... Han svarer, at jeg skal jo ikke lave noget med hende, jeg kan jo bare sætte en film på og ligge ved siden af... Jeg siger, OK, men jeg føler ærligt talt ikke jeg kan ta mig af hende, føler jeg skal besvime når jeg står op..
Han siger ingenting, og pakker videre... Jeg siger, at jeg da aldrig er gået nogen steder når han har ligget syg, for i mit hoved, kan og skal man ikke tage sig af et barn (hun er 2,5 år) når man er rigtig syg, i hvert fald ikke hvis der er andre i husstanden der kan gøre det! Det svarer han slet ikke på, han vender sig bare og siger vi ses, og går ud af døren....
Er det bare mig, eller er det ikke virkelig hensynsløs opførsel over for sin familie??!!!
Jeg er pisse sur, endda fordi han også skal direkte videre til noget spisning med en flok fyre efter han har trænet.....
Havde jeg godt nok ikke regnet med! Han ville da ha flippet hvis det var mig der bare skred i sådan en situation....
Hvad siger I damer? Hvad havde I gjort? Jeg har det af helvedes til 
Mange gange er det svært for mænd at læse de ting vi kvinder ofte kommer til at putte imellem linjerne, men hvordan i alverden skal de vide hvad vi mener hvis vi ikke siger det?