Han skred sgu selvom jeg er syg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.508 visninger
56 svar
128 synes godt om
4. januar 2014

Anonym trådstarter

okay.. Jeg ligger herhjemme med noget der muligvis er ved at udvikle sig til halsbetændelse.. Har sovet dårligt i nat, da jeg har ondt, og feberagtig fornemmelse i kroppen.. Så fryser jeg, så sveder jeg, så fryser jeg etc. Jeg har ligget inde i min seng hele dagen, fordi jeg har haft det så skidt..

Manden her derfor selvfølgelig taget sig af vores datter her i løbet af dagen.. Jeg ku høre at han spiste frokost efter han havde lagt hende til middagssøvn, og her ved 14tiden kan jeg høre han pakker sin træningstaske.. Jeg spørger om han ikke vil komme med et par panodiler, for jeg har så ondt i hele kroppen.. Normalt ligger jeg ikke i sengen medmindre jeg virkelig er skidt... Nå, han kommer med de smertestillende, og jeg spørger om han er på vej om at træne, og han sir ja.... Jeg spørger så om vores datter ikke vågner lige om lidt!? Og han siger jo.. Jeg siger så, om han så havde tænkt sig at jeg sku være alene med hende (totalt krudtugle) imens han var oppe og træne... Han svarer, at jeg skal jo ikke lave noget med hende, jeg kan jo bare sætte en film på og ligge ved siden af... Jeg siger, OK, men jeg føler ærligt talt ikke jeg kan ta mig af hende, føler jeg skal besvime når jeg står op..

Han siger ingenting, og pakker videre... Jeg siger, at jeg da aldrig er gået nogen steder når han har ligget syg, for i mit hoved, kan og skal man ikke tage sig af et barn (hun er 2,5 år) når man er rigtig syg, i hvert fald ikke hvis der er andre i husstanden der kan gøre det! Det svarer han slet ikke på, han vender sig bare og siger vi ses, og går ud af døren....

Er det bare mig, eller er det ikke virkelig hensynsløs opførsel over for sin familie??!!! Jeg er pisse sur, endda fordi han også skal direkte videre til noget spisning med en flok fyre efter han har trænet..... Havde jeg godt nok ikke regnet med! Han ville da ha flippet hvis det var mig der bare skred i sådan en situation....

Hvad siger I damer? Hvad havde I gjort? Jeg har det af helvedes til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ja måden han gøre det på ville ikke gå herhjemme.
Kan det være at han har glædet sig til denne dag og vidste at du ikke vil skifte mening og derfor vælger at gøre det på den her måde? Ikke at det er okay.

jeg ville prøve at finde en løsning vi begge kunne være tilfredse med, hvis min kæreste rigtig gerne vil være med til noget bestemt.

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja måden han gøre det på ville ikke gå herhjemme.
Kan det være at han har glædet sig til denne dag og vidste at du ikke vil skifte mening og derfor vælger at gøre det på den her måde? Ikke at det er okay.

jeg ville prøve at finde en løsning vi begge kunne være tilfredse med, hvis min kæreste rigtig gerne vil være med til noget bestemt.

Ja han har da helt sikkert glædet sig og sys også det er okay, at han gerne vil være med! Men han ku da i det mindste sætte sig ned og snakke med mig om, så vi ku finde ud af noget! Han skrider bare, uden et ord.. Jeg ville gerne gå på kompromis, hvis det var han var kommet og forslået et eller andet! Men nu er jeg bare pissed fordi han har gjort det på den måde her....

Anmeld

4. januar 2014

lineog4

Ikke en særlig pæn måde at gøre det på...

Men når det er sagt har jeg flere gange prøvet at være syg og været alene med børn der var syge, jeg har afleveret tre børn med en cykel med 40 i feber osv for sådan er hverdagen. Men ville nu nok forvente hvis det var lørdag og han kunne lade være at tage afsted, at han i hvertfald ventede til panodilerne hjalp.

Har egentlig kun en gang ligget i sengen efter vi fik børn og det var da jeg var væltet på cykel og var kørt med udrykning på hospitalet - der lå jeg en dag, men min datter blev så bange så jeg fik slæbt mig op og dagen efter var jeg alene med hende da manden skulle på arbejde 

Anmeld

4. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja han har da helt sikkert glædet sig og sys også det er okay, at han gerne vil være med! Men han ku da i det mindste sætte sig ned og snakke med mig om, så vi ku finde ud af noget! Han skrider bare, uden et ord.. Jeg ville gerne gå på kompromis, hvis det var han var kommet og forslået et eller andet! Men nu er jeg bare pissed fordi han har gjort det på den måde her....

Jeg kan godt forstå du er sur. Men har I talt om at han skulle aflyse?

Anmeld

4. januar 2014

Masig

Synes det er en tarvelig måde at gøre det på, og det burde I måske lige have vendt med hinanden, så begge parters behov blev dækket på en eller anden måde.. måske I skulle have forhørt jer hos noget familie eller venner om de kunne komme og hjælpe dig et par timer med den lille...

Når det er sagt, har jeg både passet min søn og gået på arbejde med halsbetændelse og feber... Mange gange synes jeg man bliver mere syg af at ligge og have ondt af sig selv og putte under dynen, ofte mærker man ikke så meget til sygdommen så længe man er oppe og igang og ved man skal tage ansvar over for sit barn/arbejde m.m.....

Men jo jeg er da helt enig med dig i, at det er en træls situation, og at man også skal have mulighed for at hvile sig når man er syg, men hvis jeres datter nu kunne sidde og se tv noget tid, så kunne det måske godt lige fungere... Men sjovt er det da bestemt ikke, og du kunne jo evt tage en rolig snak med din kæreste når han kom hjem, om ikke I kunne gøre det anderledes en anden gang, så du ikke skulle sidde alene med et barn mens du var så syg...

Anmeld

4. januar 2014

Milas14

Hmm det er sku ikke i orden! Det har jeg nu alligevel aldrig oplevet med faren til mine drenge... Og det kan jeg heller ikke forestille mig vil ske med faren til mit 3 barn!... Men nogen har bare ikke den der empati eller situations fornemmelse, og det er jo nok en god ide at i får talt om hvad i har af forventninger til hinanden.. Jeg har ligget syg på et tidspunkt med min søn på 4 år, som osse var syg. Der ringede jeg min mand hjem fra arbejde og han kom hjem og passede os

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Ikke en særlig pæn måde at gøre det på...

Men når det er sagt har jeg flere gange prøvet at være syg og været alene med børn der var syge, jeg har afleveret tre børn med en cykel med 40 i feber osv for sådan er hverdagen. Men ville nu nok forvente hvis det var lørdag og han kunne lade være at tage afsted, at han i hvertfald ventede til panodilerne hjalp.

Har egentlig kun en gang ligget i sengen efter vi fik børn og det var da jeg var væltet på cykel og var kørt med udrykning på hospitalet - der lå jeg en dag, men min datter blev så bange så jeg fik slæbt mig op og dagen efter var jeg alene med hende da manden skulle på arbejde 

Ja jeg ligger mig heller ikke medmindre den er gal.. Og ville også ha været okay med at han alligevel tog afsted, hvis han lige havde gidet at ta en snak om hvordan vi ku gøre det... Jeg ville ko ikke sidde med den her følelse, hvis han fx havde sagt: skat jeg vil så gerne med til det der, ville det ikke være okay at jeg tog afsted, selvom du er syg? Men der blev slet ikke sagt noget eller noget som helst..... Det er måden han har gjort det på der plader mig af...

Anmeld

4. januar 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg kan godt forstå du er sur. Men har I talt om at han skulle aflyse?

nej har ligger med feber hele dagen, så vi har ikke rigtig snskket sammen... Men havde da taget det pænere hvis han lige gidet udveksle et par ord omkring det inden han gik.. Vågnede imens han pakkede taske....

Anmeld

4. januar 2014

lineog4

Anonym skriver:

Ja jeg ligger mig heller ikke medmindre den er gal.. Og ville også ha været okay med at han alligevel tog afsted, hvis han lige havde gidet at ta en snak om hvordan vi ku gøre det... Jeg ville ko ikke sidde med den her følelse, hvis han fx havde sagt: skat jeg vil så gerne med til det der, ville det ikke være okay at jeg tog afsted, selvom du er syg? Men der blev slet ikke sagt noget eller noget som helst..... Det er måden han har gjort det på der plader mig af...

Og det kan jeg sagtens forstå....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.