AnthonsMor skriver:
Så kan du jo forlange at han gør alt faktisk.. Og jeg synes satme, undskyld mit franske, at han er en vatpik! Hvad er det for noget at sige at din 11 årige unge skal gøre de ting du spørger ham pænt om? Øv altså!
Men jeg ville sige, at enten måtte han tage noget med til maden, eller betale lidt, så du ikke stod med alt hver gang.. Også skal han selvfølgelig hjælpe dig med at vaske op og rydde op efter sig selv!
Så længe du ikke har søgt enlig ydelser kan alle andre være ligeglad med hvor mange kærester du så end havde 
Håber han tager sig sammen!
Jeg er enig med dig og forholdet må også slutte om han ikke tager sig sammen.
Det er ligesom om at når han kommer her, så vil han slappe af. Han vil faktisk helst at jeg sætter mig ned sammen med ham og vi så slapper af, snakker og hygger sammen.
Men tingene i et hjem laver jo ikke sig selv ?
Med maden mener han at vi bare kan bestille pizza. Det har vi så prøvet to gange og så var det slut fra min side. For det er noget jeg meget sjældent har råd til og heller ikke her ville han betale sin egen.
Han for den på en eller anden mærkelig måde altid drejet over på mig, så jeg kommer til at fremstå som den der er nærig.
-Osse derfor jeg gerne ville høre jeres mening herinde
Anmeld