Forældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er min mor rigtig glad for min kærste.

Og mit forhold til mine svigerforældre + partner, er også bare rigtig godt. Jeg tror vi har været rigtig heldige!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Her er min mor rigtig glad for min kærste.

Og mit forhold til mine svigerforældre + partner, er også bare rigtig godt. Jeg tror vi har været rigtig heldige!! Vh stine

Dejligt for jer

Anmeld

30. december 2013

Steinbrenner

i starten havde mine forældre lidt svært ved at acceptere min mand lige som dine pga holdninger og udseende, men her 11 år senere siger de at de har verdens bedste svigersøn

Mit forhold til min svigermor er fantastisk, hun er min bedste veninde og jeg elsker hende højt, i min svigerfamilie kan man være sig selv og slappe af, helt nede på jorden typer

Anmeld

30. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

jeg har det perfekt med min svigerfamilie føler mig faktisk meget mere afslappet i deres selskab end i min egen, fordi de har meget mere humor og så er de bare så åbne og varme mennesker allesammen 

Min kæreste har det fint med min familie. Ingen sure miner og mine forældre kan også rigtig godt lide min kæreste. De er bare lidt mere tørre typer der godt kan være liiidt svære at komme ind på livet a.

Anmeld

30. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ja, han synes ikke det særlig fedt heller..

kan jeg godt forstå og du må føle dig som en lus imellem 2 negle

Anmeld

30. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Hvordan er forholdet mellem jeres forældre og partner Og omvendt, hvordan er dit forhold med han/hendes familie?
Skriv også gerne svar

Jeg synes det svært, min mand og jeg har været gift i snart 4 år, været sammen i lidt over 5 år. Vi har et barn på 1 år. Men! Mine forældre og jeg er meget forskellige.. Men jeg er "sød" og ordentlige i deres selskab. Min mand er slet ikke deres type! Han elsker tatoveringer, piercinger, rock osv. Og mine forældre har meget stærke meninger omkring det! Og han føler sig tit overhørt og ikke velkommen.. De ser sommetider mere på alle hans holdninger, i stedet for bare at være sammen.. De er rimelig gammeldags. Hm, synes nogle gange det svært at være lykkelig, sammen med min mand, fordi jeg prøver at please mine forældre så meget vi har mistet min bror, deres søn, og jeg tror derfor det er endnu mere vigtigt at have et godt forhold til dem.. Men hold kæft det er svært nogle gange!
Hans forældre er travle, og har ikke meget tid, men vi kan sagtens snakke og de er "ligeglade" hvordan jeg ser ud og hvilke holdninger jeg har.. De er ca, 10 år yngre.
Burde jeg sige noget til mine forældre? Ih!

Jeg synes absolut du burde snakke med dine forældre. Han er din partner i livet og hab fortjener altså ikke den slags behandling. 

Anmeld

30. december 2013

Loan

Har tænkt længe over denne tråd og har krydset 3 ting af.

Mine forældre kan utrolig godt li min forlovede heldigvis, eller det gælder faktisk hele min familie er glade for ham.

Men jeg.... 

Svigermor og hendes mand kan jeg ikke fordrage! Og det mildt sagt, og det gælder faktisk hele den side af familien især mandens mormor fordi det kun er hans eks der dur, hun nægtede fuldkommen at have noget med vores søn at gøre indtil han blev født fordi jeg var/er moderen og ikke eks'en, nu klager hun så altid over hun aldrig ser sit barnebarn, no wonder tænker jeg bare.

Men svigerfar og hans kone derimod er jeg utrolig glad for! Jeg snakker så pokkers godt med dem og kan komme til min svigerfar med ALT, han lytter altid og giver en krammer, manden er faktisk lidt jaloux fordi han aldrig har oplevet den omsorg, men svigerfar siger os altid jeg er den fantastisk og dejlig så der er jeg elsket  

Anmeld

30. december 2013

jydeinden

jeg kan blive helt blød om hjertet når jeg ser min kæreste sammen med mine forældre, de har det Så godt sammen, og det hænder da med jævne mellemrum at de snakker sammen i telefonen uden at mine forældre har snakket med mig. og jeg ved da også at både min mor og far ser min kæreste som en ekstra søn, så det er jo fremragende.

Mit forhold til mine svigerforældre er tilgengæld ikke eksisterende og det er MEGET pænt sagt. Jeg kan ikke fordrage min svigerfar, af flere grunde, men mest af alt fordi han er en manipulerende tyran, han holder sig på ingen måder tilbage med at sige sin mening, og det er om alt og alle. Min svigermor kan jeg enligt godt lide, men jeg forstår ikke hendes valg af partner og kommer aldrig til det.

Anmeld

30. december 2013

mommy1991

Hvordan er forholdet mellem jeres forældre og partner Og omvendt, hvordan er dit forhold med han/hendes familie?
Skriv også gerne svar

Jeg synes det svært, min mand og jeg har været gift i snart 4 år, været sammen i lidt over 5 år. Vi har et barn på 1 år. Men! Mine forældre og jeg er meget forskellige.. Men jeg er "sød" og ordentlige i deres selskab. Min mand er slet ikke deres type! Han elsker tatoveringer, piercinger, rock osv. Og mine forældre har meget stærke meninger omkring det! Og han føler sig tit overhørt og ikke velkommen.. De ser sommetider mere på alle hans holdninger, i stedet for bare at være sammen.. De er rimelig gammeldags. Hm, synes nogle gange det svært at være lykkelig, sammen med min mand, fordi jeg prøver at please mine forældre så meget vi har mistet min bror, deres søn, og jeg tror derfor det er endnu mere vigtigt at have et godt forhold til dem.. Men hold kæft det er svært nogle gange!
Hans forældre er travle, og har ikke meget tid, men vi kan sagtens snakke og de er "ligeglade" hvordan jeg ser ud og hvilke holdninger jeg har.. De er ca, 10 år yngre.

Hvis jeg var i din situation ville jeg nok tage en snak med dine forældre, og fortælle dem at du synes det er meget frustrerende at de er sådan overfor din mand Og at det faktisk går ud over jeres forhold - det er jo ikke sikkert de tænker over det. Og det kan da godt være at din mand ikkke er den type mand de havde håbet på, men de burde da bare være glade for at du er glad!! 

Jeg selv har et godt forhold til mine svigerforældre og min kæreste har et godt forhold til min mor  

Anmeld

30. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Skriv også gerne svar

jeg har stemt "forholdet mellem partner og forældre er super godt" og "forholdet til mine svigerforældre fungere"...

Jeg har ikke sagt det er super godt mellem mig og mine svigerforældre, for selvom jeg er rigtig glad for min svigermor og endda ser hende som en ekstra mor, så er forholdet til min svigerfar og hans nye kone lidt specielt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.