Forældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Forhold

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.971 visninger
57 svar
3 synes godt om
29. december 2013

Anonym trådstarter

Hvordan er forholdet mellem jeres forældre og partner Og omvendt, hvordan er dit forhold med han/hendes familie?
Skriv også gerne svar

Jeg synes det svært, min mand og jeg har været gift i snart 4 år, været sammen i lidt over 5 år. Vi har et barn på 1 år. Men! Mine forældre og jeg er meget forskellige.. Men jeg er "sød" og ordentlige i deres selskab. Min mand er slet ikke deres type! Han elsker tatoveringer, piercinger, rock osv. Og mine forældre har meget stærke meninger omkring det! Og han føler sig tit overhørt og ikke velkommen.. De ser sommetider mere på alle hans holdninger, i stedet for bare at være sammen.. De er rimelig gammeldags. Hm, synes nogle gange det svært at være lykkelig, sammen med min mand, fordi jeg prøver at please mine forældre så meget vi har mistet min bror, deres søn, og jeg tror derfor det er endnu mere vigtigt at have et godt forhold til dem.. Men hold kæft det er svært nogle gange!
Hans forældre er travle, og har ikke meget tid, men vi kan sagtens snakke og de er "ligeglade" hvordan jeg ser ud og hvilke holdninger jeg har.. De er ca, 10 år yngre.
Burde jeg sige noget til mine forældre? Ih!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

CaWi

Anonym skriver:

Hvordan er forholdet mellem jeres forældre og partner Og omvendt, hvordan er dit forhold med han/hendes familie?
Skriv også gerne svar

Jeg synes det svært, min mand og jeg har været gift i snart 4 år, været sammen i lidt over 5 år. Vi har et barn på 1 år. Men! Mine forældre og jeg er meget forskellige.. Men jeg er "sød" og ordentlige i deres selskab. Min mand er slet ikke deres type! Han elsker tatoveringer, piercinger, rock osv. Og mine forældre har meget stærke meninger omkring det! Og han føler sig tit overhørt og ikke velkommen.. De ser sommetider mere på alle hans holdninger, i stedet for bare at være sammen.. De er rimelig gammeldags. Hm, synes nogle gange det svært at være lykkelig, sammen med min mand, fordi jeg prøver at please mine forældre så meget vi har mistet min bror, deres søn, og jeg tror derfor det er endnu mere vigtigt at have et godt forhold til dem.. Men hold kæft det er svært nogle gange!
Hans forældre er travle, og har ikke meget tid, men vi kan sagtens snakke og de er "ligeglade" hvordan jeg ser ud og hvilke holdninger jeg har.. De er ca, 10 år yngre.
Burde jeg sige noget til mine forældre? Ih!

Det fungere super godt begge veje.
Tror ingen af vores forældre ville ønske sig andre svigerbørn.
Det siger de i hvert fald :-)

Anmeld

29. december 2013

Maja_4000

Mellem min partner og mine forældre er det rigtig godt

Det er lidt svært at svare på mig og mine svigerforældre.. Min svigermor er desværre død (jeg nåede aldrig at møde hende ) og min svigerfar+kæreste ser vi måske to gange om året.. Så vi har ikke rigtig noget forhold

Anmeld

29. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vil sige forholdet fungerer med begge veje

Ikke fantastiskt men det fungerer så alle kan være i samme rum uden nogen føler sig overset eller bliver kede af det...

Min mor og far har accepteret og taget min kæreste til sig... dog ikke uden at vi har haft diskussioner dem imellem i starten... men de så han gjorde mig lykkelig og forstod at jeg ikke havde tænkt mig at skifte ham ud så han blev accepteret og idag sidder min kæreste faktisk og siger at han ville ønske min familie boede tættere på (i modsætning til i starten hvor han ville ønske dem til nordpolen specielt min mor )

min svigerfar og jeg er ikke altid enige men vi kan da fungere sammen uden de store kontroverser...

har ingen svigermor

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Det fungere super godt begge veje.
Tror ingen af vores forældre ville ønske sig andre svigerbørn.
Det siger de i hvert fald :-)

Årh! Det må være såååå skønt!

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Mellem min partner og mine forældre er det rigtig godt

Det er lidt svært at svare på mig og mine svigerforældre.. Min svigermor er desværre død (jeg nåede aldrig at møde hende ) og min svigerfar+kæreste ser vi måske to gange om året.. Så vi har ikke rigtig noget forhold

Trist med din svigermor og svigerfar. Medmindre det er med vilje i ikke ser dem mere..
Men dejligt med dine forældre

Anmeld

29. december 2013

Laulund87

Mine forældre elsker min mand, det virker det i hvert fald til

Forholdet med mine svigerforældre fungerer ok. Vi ses en del med dem og hygger os, men jeg kan også blive sur og irriteret på dem

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Vil sige forholdet fungerer med begge veje

Ikke fantastiskt men det fungerer så alle kan være i samme rum uden nogen føler sig overset eller bliver kede af det...

Min mor og far har accepteret og taget min kæreste til sig... dog ikke uden at vi har haft diskussioner dem imellem i starten... men de så han gjorde mig lykkelig og forstod at jeg ikke havde tænkt mig at skifte ham ud så han blev accepteret og idag sidder min kæreste faktisk og siger at han ville ønske min familie boede tættere på (i modsætning til i starten hvor han ville ønske dem til nordpolen specielt min mor )

min svigerfar og jeg er ikke altid enige men vi kan da fungere sammen uden de store kontroverser...

har ingen svigermor

Mine forældre lyder lidt som dine.. Min mor er sådan okay, men min far kan ikke knækkes! Nogle gange ignorere han min mand bevidst! men altså, der er sikkert aldrig nogle der ville være gode nok til hans pige..

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Mine forældre elsker min mand, det virker det i hvert fald til

Forholdet med mine svigerforældre fungerer ok. Vi ses en del med dem og hygger os, men jeg kan også blive sur og irriteret på dem

Det må bare være så rart! Jeg synes det vildt træls det ikke bare kan fungere! Og de kan se lidt ud over, at mennesker kan være anderledes end dem!

Anmeld

29. december 2013

B&J

min mor og min kæreste de ringer da til hinanden ikke altid til mig så tror det er helt okay

og med mine sviger forælder det er nok bare godt men det er det samme kæresten vil sige om hans forælder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.