Hvordan er forholdet mellem jeres forældre og partner Og omvendt, hvordan er dit forhold med han/hendes familie?
Skriv også gerne svar

Jeg synes det svært, min mand og jeg har været gift i snart 4 år, været sammen i lidt over 5 år. Vi har et barn på 1 år. Men! Mine forældre og jeg er meget forskellige.. Men jeg er "sød" og ordentlige i deres selskab. Min mand er slet ikke deres type! Han elsker tatoveringer, piercinger, rock osv. Og mine forældre har meget stærke meninger omkring det! Og han føler sig tit overhørt og ikke velkommen.. De ser sommetider mere på alle hans holdninger, i stedet for bare at være sammen.. De er rimelig gammeldags. Hm, synes nogle gange det svært at være lykkelig, sammen med min mand, fordi jeg prøver at please mine forældre så meget

vi har mistet min bror, deres søn, og jeg tror derfor det er endnu mere vigtigt at have et godt forhold til dem.. Men hold kæft det er svært nogle gange!
Hans forældre er travle, og har ikke meget tid, men vi kan sagtens snakke og de er "ligeglade" hvordan jeg ser ud og hvilke holdninger jeg har.. De er ca, 10 år yngre.
Burde jeg sige noget til mine forældre? Ih!
Anmeld