Forældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Clisolka

Hmm den er tricky at svare på i svarmulighederne, men here goes 

Min kæreste forguder min familie - det er den eneste vi har 

Han har haft kontakt med hans egen far én enkelt gang siden han var 9 år gammel! Hans mor besluttede at cutte kontakten til ham og vores børn her sidste år til jul  Så man kan sige det er begrænset hvor meget jeg ser svigerfamilien... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hvordan er forholdet mellem jeres forældre og partner Og omvendt, hvordan er dit forhold med han/hendes familie?
Skriv også gerne svar

Jeg synes det svært, min mand og jeg har været gift i snart 4 år, været sammen i lidt over 5 år. Vi har et barn på 1 år. Men! Mine forældre og jeg er meget forskellige.. Men jeg er "sød" og ordentlige i deres selskab. Min mand er slet ikke deres type! Han elsker tatoveringer, piercinger, rock osv. Og mine forældre har meget stærke meninger omkring det! Og han føler sig tit overhørt og ikke velkommen.. De ser sommetider mere på alle hans holdninger, i stedet for bare at være sammen.. De er rimelig gammeldags. Hm, synes nogle gange det svært at være lykkelig, sammen med min mand, fordi jeg prøver at please mine forældre så meget vi har mistet min bror, deres søn, og jeg tror derfor det er endnu mere vigtigt at have et godt forhold til dem.. Men hold kæft det er svært nogle gange!
Hans forældre er travle, og har ikke meget tid, men vi kan sagtens snakke og de er "ligeglade" hvordan jeg ser ud og hvilke holdninger jeg har.. De er ca, 10 år yngre.
Burde jeg sige noget til mine forældre? Ih!

mine forældre synes jeg har fundet en helt perfekt mand og han er meget glad for dem

jeg har kun en svigermor da min kærestes far døde i starten af forholdet før vi havde mødt forældrene.. Men jeg kan godt li min svigermor og hun synes jeg er en perfekt svigerdatter

Anmeld

29. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvordan er forholdet mellem jeres forældre og partner Og omvendt, hvordan er dit forhold med han/hendes familie?
Skriv også gerne svar

Jeg synes det svært, min mand og jeg har været gift i snart 4 år, været sammen i lidt over 5 år. Vi har et barn på 1 år. Men! Mine forældre og jeg er meget forskellige.. Men jeg er "sød" og ordentlige i deres selskab. Min mand er slet ikke deres type! Han elsker tatoveringer, piercinger, rock osv. Og mine forældre har meget stærke meninger omkring det! Og han føler sig tit overhørt og ikke velkommen.. De ser sommetider mere på alle hans holdninger, i stedet for bare at være sammen.. De er rimelig gammeldags. Hm, synes nogle gange det svært at være lykkelig, sammen med min mand, fordi jeg prøver at please mine forældre så meget vi har mistet min bror, deres søn, og jeg tror derfor det er endnu mere vigtigt at have et godt forhold til dem.. Men hold kæft det er svært nogle gange!
Hans forældre er travle, og har ikke meget tid, men vi kan sagtens snakke og de er "ligeglade" hvordan jeg ser ud og hvilke holdninger jeg har.. De er ca, 10 år yngre.

Jeg ville sige noget hvis min mand ikke følte sig velkommen. Det kan ikke være rart
Jeg har et super forhold til min kærestes forældre. De er søde, hjælpsomme og rigtige gode bedsteforældre til vores dreng.
Min kæreste har et fint forhold til mine forældre, men det er lidt besværligt da mine forældre ikke taler super godt dansk, min far har nogle diagnoser som kan gøre at hans selskab kan blive lidt hårdt til tider, men min kæreste har utrolig meget tålmodighed, empati og tager enorm meget hensyn. Mine forældre kunne ikke være gladere for mit valg af kæreste.
Både min kæreste og jeg siger noget hvis vores forældre blander sig i noget som ikke vedkommer dem

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

min mor og min kæreste de ringer da til hinanden ikke altid til mig så tror det er helt okay

og med mine sviger forælder det er nok bare godt men det er det samme kæresten vil sige om hans forælder

Dejligt

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

mine forældre synes jeg har fundet en helt perfekt mand og han er meget glad for dem

jeg har kun en svigermor da min kærestes far døde i starten af forholdet før vi havde mødt forældrene.. Men jeg kan godt li min svigermor og hun synes jeg er en perfekt svigerdatter

Dejligt
Det ville lette så meget hvis mine gad give lidt efter!

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville sige noget hvis min mand ikke følte sig velkommen. Det kan ikke være rart
Jeg har et super forhold til min kærestes forældre. De er søde, hjælpsomme og rigtige gode bedsteforældre til vores dreng.
Min kæreste har et fint forhold til mine forældre, men det er lidt besværligt da mine forældre ikke taler super godt dansk, min far har nogle diagnoser som kan gøre at hans selskab kan blive lidt hårdt til tider, men min kæreste har utrolig meget tålmodighed, empati og tager enorm meget hensyn. Mine forældre kunne ikke være gladere for mit valg af kæreste.
Både min kæreste og jeg siger noget hvis vores forældre blander sig i noget som ikke vedkommer dem

Burde nok få snakket med mine forældre.. Det er jo ikke "bare" en kæreste..
Ih, ville være nemmere hvis det bare kom af sig selv

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Hmm den er tricky at svare på i svarmulighederne, men here goes 

Min kæreste forguder min familie - det er den eneste vi har 

Han har haft kontakt med hans egen far én enkelt gang siden han var 9 år gammel! Hans mor besluttede at cutte kontakten til ham og vores børn her sidste år til jul  Så man kan sige det er begrænset hvor meget jeg ser svigerfamilien... 

Synd med svigerfamilien...
Men skønt i har din familie og at de har det så godt sammen!

Anmeld

29. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Dejligt
Det ville lette så meget hvis mine gad give lidt efter!

Ja de lyder ikke som de mest festlige forældre

Anmeld

29. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Burde nok få snakket med mine forældre.. Det er jo ikke "bare" en kæreste..
Ih, ville være nemmere hvis det bare kom af sig selv

Nej. Min kæreste er sådan set heller ikke bare en kæreste trods vi ikke er gift vi har været sammen i 6 år
Men ja jeg synes du skal tale med dem.
Og prøv at tale udfra hvad DU selv ser, så det ikke bliver til "han siger sådan og sådan".

Anmeld

29. december 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Skriv også gerne svar

Jeg synes godt du kan sige det til dine forældre, men på en pæn måde. På den ene side synes jeg, at vores forældre blot skal ønske for os vi er lykkelige, men hvis han har holdninger (og ikke bare udseende) der strider meget mod deres, kan jeg godt forstå de er forbeholdne - Det ville jeg også være med vores børn når de engang får kærester.

L har et rigtig godt forhold til min forældre.
Og jeg har et fantastisk forhold til hans - elsker dem som min egen familie. Vi er derude mindst 1 gang om ugen, og jeg kan sagtens tage derud alene uden ham. Det har jeg ofte gjort med børnene, og også et par gange bare mig. Har også været i teatret med hans mor og søskende, imens han var hjemme med Rose.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.