Forældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Ja de lyder ikke som de mest festlige forældre

Nej.. Mine forældre er super gode, bortset fra det. De er meget hjælpsomme, men kan bare mærke de ville ønske jeg havde fundet en mand der var anderledes, tjente en masse penge osv. Men jeg kunne ikke drømme om en anden mand, han er den bedste far i verden og vores barn forguder ham!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Nej. Min kæreste er sådan set heller ikke bare en kæreste trods vi ikke er gift vi har været sammen i 6 år
Men ja jeg synes du skal tale med dem.
Og prøv at tale udfra hvad DU selv ser, så det ikke bliver til "han siger sådan og sådan".

Ja, det må prøves! Tak

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Jeg synes godt du kan sige det til dine forældre, men på en pæn måde. På den ene side synes jeg, at vores forældre blot skal ønske for os vi er lykkelige, men hvis han har holdninger (og ikke bare udseende) der strider meget mod deres, kan jeg godt forstå de er forbeholdne - Det ville jeg også være med vores børn når de engang får kærester.

L har et rigtig godt forhold til min forældre.
Og jeg har et fantastisk forhold til hans - elsker dem som min egen familie. Vi er derude mindst 1 gang om ugen, og jeg kan sagtens tage derud alene uden ham. Det har jeg ofte gjort med børnene, og også et par gange bare mig. Har også været i teatret med hans mor og søskende, imens han var hjemme med Rose.

Årh, det lyder jo skønt!
Jeg kan også sagtens være alene med hans forældre og søskende, men min mand har ikke lyst til at være hos mine forældre uden mig, da han bare er der.. Der er ikke noget samspil. Og bare fordi de ikke deler interesser, kan man jo godt snakke?

Anmeld

29. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Nej.. Mine forældre er super gode, bortset fra det. De er meget hjælpsomme, men kan bare mærke de ville ønske jeg havde fundet en mand der var anderledes, tjente en masse penge osv. Men jeg kunne ikke drømme om en anden mand, han er den bedste far i verden og vores barn forguder ham!

kan så ikke forstå hvorfor de ikke bare er glade for at du er glad og at han er en god far.. Det må sgu da være vigtigere end penge og type!

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

kan så ikke forstå hvorfor de ikke bare er glade for at du er glad og at han er en god far.. Det må sgu da være vigtigere end penge og type!

Uddannelse, penge, holdninger osv. Er vigtige for mine forældre. De er begge vel uddannet og har aldrig manglet noget.
De kan bare ikke se bort fra hans personlighed, fordi de er så forskellige!

Anmeld

29. december 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Synd med svigerfamilien...
Men skønt i har din familie og at de har det så godt sammen!

Naaaaarh jeg vil ikke kalde det syndt - det var en nødvendighed at kontakten til svigeren blev stoppet. Han har ikke haft en god barndom, og det præger ham stadig. Efter kontakten er stoppet, kan jeg se hvordan han lyser mere og mere op for hver dag der går, hvor han ikke snakker med hende 

Anmeld

29. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Uddannelse, penge, holdninger osv. Er vigtige for mine forældre. De er begge vel uddannet og har aldrig manglet noget.
De kan bare ikke se bort fra hans personlighed, fordi de er så forskellige!

øv det må være svært at være din kæreste

Anmeld

29. december 2013

helle85

Anonym skriver:

Hvordan er forholdet mellem jeres forældre og partner Og omvendt, hvordan er dit forhold med han/hendes familie?
Skriv også gerne svar

Jeg synes det svært, min mand og jeg har været gift i snart 4 år, været sammen i lidt over 5 år. Vi har et barn på 1 år. Men! Mine forældre og jeg er meget forskellige.. Men jeg er "sød" og ordentlige i deres selskab. Min mand er slet ikke deres type! Han elsker tatoveringer, piercinger, rock osv. Og mine forældre har meget stærke meninger omkring det! Og han føler sig tit overhørt og ikke velkommen.. De ser sommetider mere på alle hans holdninger, i stedet for bare at være sammen.. De er rimelig gammeldags. Hm, synes nogle gange det svært at være lykkelig, sammen med min mand, fordi jeg prøver at please mine forældre så meget vi har mistet min bror, deres søn, og jeg tror derfor det er endnu mere vigtigt at have et godt forhold til dem.. Men hold kæft det er svært nogle gange!
Hans forældre er travle, og har ikke meget tid, men vi kan sagtens snakke og de er "ligeglade" hvordan jeg ser ud og hvilke holdninger jeg har.. De er ca, 10 år yngre.
Burde jeg sige noget til mine forældre? Ih!

nu er mine sviger forældre borte men da de levede fungere det fint og jeg ville ikke have ønsket nogen andre

og min mor respekere også min mand men vi ser hende ikke særlig tit da jeg har et dårligt forhold til hende

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Naaaaarh jeg vil ikke kalde det syndt - det var en nødvendighed at kontakten til svigeren blev stoppet. Han har ikke haft en god barndom, og det præger ham stadig. Efter kontakten er stoppet, kan jeg se hvordan han lyser mere og mere op for hver dag der går, hvor han ikke snakker med hende 

Så er det selvfølgelig positivt

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

øv det må være svært at være din kæreste

Ja, han synes ikke det særlig fedt heller..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.