Forældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Trekløver(:

Mine forældre forguder min kæreste, og er sikker på de syntes han er den perfekte svigersøn.

Forholdet til mine svigerforældre fungere fint, og tror de er meget tilfredse med mig :

Jeg ville sige noget til mine forældre, hvis jeg var i dine sko. Det er ikke fair overfor din kæreste og dig. Man på respekterer sine børns valg, efter min mening, og så længe han er sød ved dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Anonym trådstarter

helle85 skriver:

nu er mine sviger forældre borte men da de levede fungere det fint og jeg ville ikke have ønsket nogen andre

og min mor respekere også min mand men vi ser hende ikke særlig tit da jeg har et dårligt forhold til hende

Ja okay.
Sådan går det jo også nogle gange, desværre.

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Mine forældre forguder min kæreste, og er sikker på de syntes han er den perfekte svigersøn.

Forholdet til mine svigerforældre fungere fint, og tror de er meget tilfredse med mig :

Jeg ville sige noget til mine forældre, hvis jeg var i dine sko. Det er ikke fair overfor din kæreste og dig. Man på respekterer sine børns valg, efter min mening, og så længe han er sød ved dig

Ja, synes også efter 5 år, bryllup og barn de burde have forstået det...

Anmeld

29. december 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja, synes også efter 5 år, bryllup og barn de burde have forstået det...

Ja det burde de. Om ikke andet kunne de lades som om.

Anmeld

29. december 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Hvordan er forholdet mellem jeres forældre og partner Og omvendt, hvordan er dit forhold med han/hendes familie?
Skriv også gerne svar

Jeg synes det svært, min mand og jeg har været gift i snart 4 år, været sammen i lidt over 5 år. Vi har et barn på 1 år. Men! Mine forældre og jeg er meget forskellige.. Men jeg er "sød" og ordentlige i deres selskab. Min mand er slet ikke deres type! Han elsker tatoveringer, piercinger, rock osv. Og mine forældre har meget stærke meninger omkring det! Og han føler sig tit overhørt og ikke velkommen.. De ser sommetider mere på alle hans holdninger, i stedet for bare at være sammen.. De er rimelig gammeldags. Hm, synes nogle gange det svært at være lykkelig, sammen med min mand, fordi jeg prøver at please mine forældre så meget vi har mistet min bror, deres søn, og jeg tror derfor det er endnu mere vigtigt at have et godt forhold til dem.. Men hold kæft det er svært nogle gange!
Hans forældre er travle, og har ikke meget tid, men vi kan sagtens snakke og de er "ligeglade" hvordan jeg ser ud og hvilke holdninger jeg har.. De er ca, 10 år yngre.
Burde jeg sige noget til mine forældre? Ih!

Vores forhold fungerer super godt! Og det er jeg bare så glad for, for det betyder simpelthen så meget for mig

Mine forældre og mine svigerforældre er MEGET forskellige! Mine svigerforældre er lidt pæne i det hvorimod mine forældre er lige modsat Men alle har det super godt sammen

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Ja det burde de. Om ikke andet kunne de lades som om.

Ja, det prøver de sikkert også, de er bare ikke så gode

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Vores forhold fungerer super godt! Og det er jeg bare så glad for, for det betyder simpelthen så meget for mig

Mine forældre og mine svigerforældre er MEGET forskellige! Mine svigerforældre er lidt pæne i det hvorimod mine forældre er lige modsat Men alle har det super godt sammen

Skønt
Alle har lov at være sig selv

Anmeld

29. december 2013

LinLin

Hverken min mand eller jeg har en far længere...

Min mand har et rigtigt fint forhold til min mor. Har aldrig oplevet gnidninger af nogen art vi ses tit!
Der er faktisk aldersmæssigt kortere imellem min mand og min mor end mellem min mand og jeg, men heldigvis er min mand noget umoden (han er 14 år ældre end mig, så det er helt okay )

Jeg har set min svigermor een gang - der var ingen problemer

Mine ex-svigerforældre, som er farforældre til min ældste søn har jeg et fantastisk forhold til! (Bedre end til faren )

Anmeld

29. december 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Skønt
Alle har lov at være sig selv

Ja, det er super dejligt!

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Hverken min mand eller jeg har en far længere...

Min mand har et rigtigt fint forhold til min mor. Har aldrig oplevet gnidninger af nogen art vi ses tit!
Der er faktisk aldersmæssigt kortere imellem min mand og min mor end mellem min mand og jeg, men heldigvis er min mand noget umoden (han er 14 år ældre end mig, så det er helt okay )

Jeg har set min svigermor een gang - der var ingen problemer

Mine ex-svigerforældre, som er farforældre til min ældste søn har jeg et fantastisk forhold til! (Bedre end til faren )

Det må være dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.