Bad - Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

Ciss

Billemyre skriver:

Hihi - jeg kan se, jeg er en lille gris ift. jer andre

Jeg går i bad ca. hver tredie dag, medmindre der selvfølgelig er en decideret grund til andet, og så vasker jeg mig ved håndvasken hver morgen.
Jeg får tit udslæt efter brusebad, som klør helt vildt og ligner jeg ved ikke hvad, så jeg synes et 3 dages interval er helt fint for mig.
Og hvis jeg trænger, så går jeg selvfølgelig i bad uanset hvornår jeg sidst var det 

Om sommeren er det oftest hver dag, da jeg sveder meget og desværre kommer til at lugte hurtigt (og jeg er heller ikke god til for meget varme, så jeg skal tit køles ned)!

Jeg har problemer med meget tør hud, så jeg er lidt i samme båd som dig. Jeg vasker mig også daglig - men bruser/bad bør der gå et par dage imellem, hvis jeg ikke skal begynde at få problemer. - Hvis jeg har trænet eller er blevet svedt eller beskidt af andre årsager, så tager jeg selvfølgelig en ekstra tur under bruseren, men ellers går der lige et par dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

MyLove E

Hver dag ! Vågner først i mit bad. Før vi fik Elias gik vi i bad hver aften også

Anmeld

30. december 2013

Billemyre

Ciss skriver:

Jeg har problemer med meget tør hud, så jeg er lidt i samme båd som dig. Jeg vasker mig også daglig - men bruser/bad bør der gå et par dage imellem, hvis jeg ikke skal begynde at få problemer. - Hvis jeg har trænet eller er blevet svedt eller beskidt af andre årsager, så tager jeg selvfølgelig en ekstra tur under bruseren, men ellers går der lige et par dage.

Præcis
(Og så håber jeg på, at mine medmennesker fortæller mig, hvis de synes, jeg begynder at lugte, hehe )

Anmeld

30. december 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg går i bad hver morgen, og så snupper vi en skyller sammen inden min mand kører på arbejde kl. 21
Kan simpelthen ikke have sex uden at være helt ren...

Anmeld

30. december 2013

Ciss

Billemyre skriver:

Præcis
(Og så håber jeg på, at mine medmennesker fortæller mig, hvis de synes, jeg begynder at lugte, hehe )

Samme her.

Anmeld

31. december 2013

Mallow

Hver dag... til jer der bader jeres babyer/små børn hver dag, hvorfor? De bliver jo ikke så beskidte og det er ikke godt for deres hud. 

Anmeld

31. december 2013

Trekløver(:

Mallow skriver:

Hver dag... til jer der bader jeres babyer/små børn hver dag, hvorfor? De bliver jo ikke så beskidte og det er ikke godt for deres hud. 

Nu er det hver anden dag min lille datter kommer i bad, og det gør hun fordi hun for det første elsker at bade, og hun blivet så dejlig afslappet af det inden sengetid. Og så vil jeg gerne have hun altid er ren i folderne og ikke kommer til at lufte af sur mælk, da hun gylper er begyndt at gylpe en del.

Anmeld

31. december 2013

SanJose

Jeg ville ønske at jeg kunne sige hver dag, men det tillader min hud desværre. Har den mest tørre og grimme hud, hvis jeg gør det. Så det bliver en gang hver tredje dag, dog med undtagelse af lidt "klatvask", hvis det er meget slemt med lugten.

Anmeld

31. december 2013

Annemette07

Hver anden dag - ville gerne hver dag men jeg har børneeksm så min hudtillader det ikke, men det gør det egentlig heller ikk hver anden dag, men der trænger mit hår. Også selvfølgelig som andre skriver går jeg i bad hvis der er andre omstændigheder såsom sport, byen osv. Om sommeren kan det som regel godt blive hver dag da solen er godt for mit eksem og faktisk har eksemet godt af at blive udtørret når solen kommer på, da eksemen bliver mindsket.

Ellers vasker jeg mig kun med en svamp hver dag. :-)

Anmeld

31. december 2013

Bshizzle

ALDRIG!! Kan nemlig godt li og lugte af gammel gris!  Hahaha!! 

Jeg går i bad hver anden dag  

Men vasker mig hver dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.