Bad - Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2014

klmf

Hver eneste dag:-) 

Havde for ikke så længe siden en patient, der ikke havde været i bad i 10 år.  Hun duftede ikke grimt og var ikke beskidt, så vi puttede hende ikke i brusebad, da hun kom ud af respiratoren, men om hum kom i kløerne på en hypereffektiv SSA på stamafdelingen, det ved jeg ikke:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Trekløver(:

Mallow skriver:

Ødelæg du bare dit barn hud... også her andre som bader jeres barn hverdag. Min søn kommer i bad hver 2-3 dag, og jeg bader selv hver dag eller anden dag.

Jeg bader min datter hver 2-3 dag, men på et tidspunkt var det hver dag, da det trættede hende og var det eneste der kunne få hende til at sove. Min datter skreg meget de første 3 måneder af hendes liv.

Og du skal på INGEN MÅDE antyde! At jeg ødelægger mit barn. Pas dit eget

Anmeld

10. februar 2014

Sisse Vinther

Jeg går i bad hver dag. Lige for tiden kan jeg endda finde på at tage et både morgen og aften, eller morgen og eftermiddag, da jeg har nogle voldsomme hedeture i min graviditet.  (uge 28)

Bruger dog kun shampoo hver anden dag.

Anmeld

11. februar 2014

EAF

Hver 2.-3. dag. 

Anmeld

11. februar 2014

Levi&LilysMor

Jeg har stemt hver 3. Dag.... Min søn har børnesenge og skal derfor ikke bades for ofte... Så ca 2-3 gange i ugen kommer han i bad 

Anmeld

11. februar 2014

MorDk

LevisMor skriver:

Jeg har stemt hver 3. Dag.... Min søn har børnesenge og skal derfor ikke bades for ofte... Så ca 2-3 gange i ugen kommer han i bad 

Min søn har også børneeksem.... det var det du mente ikke?)

Anmeld

11. februar 2014

Happiness

Mallow skriver:

Ødelæg du bare dit barn hud... også her andre som bader jeres barn hverdag. Min søn kommer i bad hver 2-3 dag, og jeg bader selv hver dag eller anden dag.

Og det er jo meget bedre at vaske sit barn med en vådserviet

Ironi kan forekomme........

Anmeld

11. februar 2014

Happiness

Ca hver anden dag. Og ellers er det etage vask Men kan dog tage et hver dag om sommeren, eller hvis jeg har lavet noget fysisk.

Hårvask er hver anden dag også, ville dog ønske jeg kunne begrænse det til hver 3. da mit hår slet ikke har godt af det.

Min søn på 2½ kommer i bad ca 2 gange om ugen. Og igen, oftere hvis der er behov for det.

Anmeld

11. februar 2014

MorDk

Mallow skriver:

Nu er der altså foreskel på børn og voksne for den sags skyld. Nogle børn har faktisk godt af at komme i bad hver dag andre har ikke. Så du kan ikke bare tillade dig at skrive som du gør!

Du nævnte man kunne vaske med en vådserviet? Det bliver man ikke ren af. En vådserviet bør nemlig kun bruges i ny og næ eller på farten. Aldrig daglig personlig hyg. 

Anmeld

11. februar 2014

Ida b

Mig selv hver 5. dag, det syntes nogen måske er lidt klamt Men når man vender sin hud og hår til ikke, at blive vasket så ofte. Så bliver det ikke fedtet, og man lugter heller ikke. Mine ungerne kommer i bad hver 2-3 dag for de bliver jo snavsede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.