Bad - Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

M&N

Hver anden dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Muffinmus

Hmmm. Det er meget forskelligt. Om sommeren bader jeg en del. Hver dag og nogle gange to gange om dagen:-) men her i vintertiden kan jeg uden problemer springe en dag over...er jeg fysisk aktiv skal jeg i bad, mrn tuller jeg bare tindt kommer jeg ikke til at lugte. Nogle skal bare gå en halv dag så lugter de kraftigt, men der er jeg heldig ikke at lugte:-)

Anmeld

29. december 2013

StudPsyk

MorDk skriver:

Jeg har stemt hver dag. Men det sker jeg springer over 

Hver anden med mindre der er en god årsag. I ferier nogen gange hver tredje hvis jeg kan slippe af sted med det - simpelthen fordi jeg har ekstremt tør hud og skæleksem, så min hud reagerer negativt på bade

Anmeld

29. december 2013

Sujan

Hver dag.

Nogen skal have kaffe eller andet for at vågne og jeg skal altså bade.. Jeg er slet ikke vågen før jeg får mit bad.
Efter vi fik børn har det været en stor udfordring for mig ikke bare at kunne trille ud af sengen og i bad...

Anmeld

29. december 2013

Sandratoft

Jeg vasker min krop hver dag, men der kan sagtens gå 4 dage eller mere mellem jeg vasker mit hår. 

Sådan er det desværre med krøllet hår

Anmeld

29. december 2013

Elbæk

Hver eneste dag. Om sommeren gør jeg det 2 gange om dagen :-) Jeg vasker også hår hver dag, kan slet ikke gå i seng uden nyvasket hår.

Anmeld

30. december 2013

serinasmor

Hver dag men vasker kun hår ca hver 3. Dag ... Nogle gange hver anden

Anmeld

30. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Hver evig eneste dag.. og nogle gange 2 gange om dagen, elsker følelsen af at være hel ren også under dynen.

Anmeld

30. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Hver evig eneste dag.. og nogle gange 2 gange om dagen, elsker følelsen af at være hel ren også under dynen.

hov fejl.. ved ikke lige hvad der foregår :-)

Anmeld

30. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Hov fejl..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.