Bad - Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2013

asff

MorDk skriver:

Jeg har stemt hver dag. Men det sker jeg springer over 

Morgen og aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

san

hver dag lige meget hvad... elsker at gå i bad, og vågner aldrig hvis jeg ikke får vand i hoved...

Anmeld

30. december 2013

Billemyre

Hihi - jeg kan se, jeg er en lille gris ift. jer andre

Jeg går i bad ca. hver tredie dag, medmindre der selvfølgelig er en decideret grund til andet, og så vasker jeg mig ved håndvasken hver morgen.
Jeg får tit udslæt efter brusebad, som klør helt vildt og ligner jeg ved ikke hvad, så jeg synes et 3 dages interval er helt fint for mig.
Og hvis jeg trænger, så går jeg selvfølgelig i bad uanset hvornår jeg sidst var det 

Om sommeren er det oftest hver dag, da jeg sveder meget og desværre kommer til at lugte hurtigt (og jeg er heller ikke god til for meget varme, så jeg skal tit køles ned)!

Anmeld

30. december 2013

Dinna88

Elsker de her tråde

Jeg går i bad HVER DAG, men det tager under 2 minutter, fordi jeg ikke vasker mit hår. Det bliver vasket hver 3. dag her om vinteren, og resten af kroppen ordner jeg om aftenen

Anmeld

30. december 2013

CaWi

MorDk skriver:

Jeg har stemt hver dag. Men det sker jeg springer over 

Hver dag. Jeg "lider" af utroligt fedtet hår, og har det varmt om natten, til trods for at jeg kun sover med vattæppe.
Så jeg går i bad hver morgen.
Da jeg arbejdede i svinestald, gad jeg virkelig ikke bruge min tid på det om morgenen, men blev naturligvis nød til det når jeg kom hjem, pga lugten

Anmeld

30. december 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg går i.bad næsten hver dag, men vasker kun hår hver 14. dag

Anmeld

30. december 2013

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Jeg bader hver dag og det gør mine børn i øvrigt også. Jeg synes faktisk, at alle voksne mennesker burde bade hver dag.... Jeg vasker kun hår hver 3.-4. Dag.... Line

Anmeld

30. december 2013

Merii

Normal hver 3. Dag men nu er vores badeværelse under renovation og det kan max blive 1 gange om ugen da jeg bader hjemme ved min mor, nej hvor jeg kan føle mig rådnet til tider))

Anmeld

30. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg er heldig hvis jeg kommer i bad mere end en gang om ugen...

der er simpelthen alt for mange andre ting der skal laves og ordnes hele tiden...

Anmeld

30. december 2013

Sørens

Jeg går altså kun i brusebad 1 gang om ugen..GIIISP ADR! Ja men det er fordi at for det første er det sådan jeg er opdraget. Vi boede på nørrebro inden byfornyelsen og havde ikke varmt vand i hanen, så den stod på vask i badekar på gulvet i køkkenet 1 gang om ugen. Så det er min hud vænnet til og gør jeg det oftere så tørrer jeg helt ud. Selvfølgelig vasker jeg mig under armene og intime steder hver dag men hår og resten kun 1 gang om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.