Bad - Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

Mallow

M_V skriver:

Nu er det hver anden dag min lille datter kommer i bad, og det gør hun fordi hun for det første elsker at bade, og hun blivet så dejlig afslappet af det inden sengetid. Og så vil jeg gerne have hun altid er ren i folderne og ikke kommer til at lufte af sur mælk, da hun gylper er begyndt at gylpe en del.

Der tager 2 sek at tage en vådserviet eller skumklude med vand og vaske dem i folder osv. de dage de ikke kommer i bad. Mennesker har et naturligt fedtlag på hele kroppen, hvis man går i bad for tit vasker man det beskyttende lag af kroppen og huden udtørre let. Det samme gælder kvinder der har en overdreven hygiejne forneden med en masse brug af sæbe med den forkerte ph værdi. Varmt vand er ofte nok desuden burde man bruge neutral sæbe til kroppen (showergel), da sæbe med parfume ødelægger hudens naturlige ph værdi, og man burde ikke bade baby i skumbad for tit, vand og babyolie er nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Chris86

MorDk skriver:

Jeg har stemt hver dag. Men det sker jeg springer over 

Har stemt hver anden...
MEN nogle gange ka der skisme godt ryge en ekstra dag på OG om sommeren er det minimum en gang om dagen...

Anmeld

9. februar 2014

Clisolka

Som regel går jeg i bad hver dag, men jeg kan sagtens springe en dag over her i vintertiden

Mit hår bliver vasket max 1-2 gange om ugen

Anmeld

9. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg bader ca. hver tredje dag. +- en dag alt efter hvad jeg lige skal. Men jeg vasker mig med en vaskekuld hver dag

Anmeld

9. februar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hver tredje eller anden dag. Mit hår har en tendens til at blive fedtet, så det kommer lidt an på hvordan det ser ud om morgenen. For det meste kan tørshampoo udskyde badet med en dag. 

Om sommeren hvor det ofte er over tredive grader her i Italien går jeg i bad op til to gange om dagen. Mest for at køle kroppen lidt. 

Anmeld

9. februar 2014

Miss Church

Jeg går i bad hver dag. Det troede jeg faktisk at alle voksne gjorde  Ikke at jeg har noget imod folk som ikke gør! 

Jeg føler at jeg skal i brusebad for at blive ren. Vasker hår ca. hver anden dag. 

Mine børn kommer i karbad 2-3 gange i ugen. Og bliver ellers etagevasket  

Anmeld

9. februar 2014

Trekløver(:

Mallow skriver:

Der tager 2 sek at tage en vådserviet eller skumklude med vand og vaske dem i folder osv. de dage de ikke kommer i bad. Mennesker har et naturligt fedtlag på hele kroppen, hvis man går i bad for tit vasker man det beskyttende lag af kroppen og huden udtørre let. Det samme gælder kvinder der har en overdreven hygiejne forneden med en masse brug af sæbe med den forkerte ph værdi. Varmt vand er ofte nok desuden burde man bruge neutral sæbe til kroppen (showergel), da sæbe med parfume ødelægger hudens naturlige ph værdi, og man burde ikke bade baby i skumbad for tit, vand og babyolie er nok

Jeg er udemærket klar over, at jeg kan vaske hende med en vådserviet, men nu kan jeg godt lide at min datter hun altid er ren, og sådan har jeg det også med mig selv.

Så det fortsætter vi med i vores hjem :-)

Anmeld

9. februar 2014

heaven

Her går manden og jeg i bad hver eneste dag, 365 dage om året....... jeg om morgenen, manden om aftenen.... mit daglige bad er virkelig livskvalitet for mig, og jeg hverken kan eller vil give afkald på det 

Sønnike på 6 år kommer i bad hver anden Dag 

Anmeld

9. februar 2014

liten-mamma

Jeg har stemt hver dag. Men det sker jeg springer over 

Går i bad hver dag og springer aldrig over 

Håret bliver også vasket hver dag, ellers føler jeg mig simpelthen ikke ren.

Anmeld

10. februar 2014

Mallow

M_V skriver:

Jeg er udemærket klar over, at jeg kan vaske hende med en vådserviet, men nu kan jeg godt lide at min datter hun altid er ren, og sådan har jeg det også med mig selv.

Så det fortsætter vi med i vores hjem :-)

Ødelæg du bare dit barn hud... også her andre som bader jeres barn hverdag. Min søn kommer i bad hver 2-3 dag, og jeg bader selv hver dag eller anden dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.