Bad - Hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Victoria2013

Jeg går altid i bad hveranden dag. Hvis vi skal noget i weekenden dog, og jeg har været i bad dagen før, går jeg dog ofte i bad alligevel men ellers ikke...

jo, hvis jeg har arbejde og det er sommer og drønvarmt og jeg har været gennemsvedt og støvet, så er et koldt bad når jeg kommer hjem rart. Eller hvis det er vinter og jeg har gået og frosset hele dagen, så er et varmt bad rart. Men nu har jeg ikke haft arbejde i over et år, såeh...

Min kæreste går i bad hver dag, bortset fra hvis vi så ikke skal noget i weekenden... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

mommy1991

MorDk skriver:

Jeg har stemt hver dag. Men det sker jeg springer over 

Som udgangspunkt hver dag, da jeg træner næsten hver dag..

Anmeld

29. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg plejer næsten at gå i bad hver dag, men det sker da at jeg springer over! Vh stine

Anmeld

29. december 2013

Lullaby

Hver 2. dag ca. 

Anmeld

29. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

her om vinteren går jeg i bad hver anden-tredje dag, men om sommeren bliver det ofte hver dag - især i år da koldt rindende vand virker godt på min soleksem...

Anmeld

29. december 2013

JulieE

Hver dag! Uden undtagelse og helst om morgnen... føler mig ikke klar til at indtage dagen uden 

Anmeld

29. december 2013

Muffin_girl

JulieE skriver:

Hver dag! Uden undtagelse og helst om morgnen... føler mig ikke klar til at indtage dagen uden 

The same here

Anmeld

29. december 2013

charlottekri

Jeg har stemt hver dag for ellers vil familien ikke være sammen med mig (arbejder med grise he he)

Anmeld

29. december 2013

Frk.S

Hver dag!!
Det sker da en sjælden gang i mellem, at jeg springer en dag over af den ene eller anden grund. Men der går aldrig mere end højst en dag i mellem.
Somme tider bliver det også til to gange på én dag, hvis jeg har været i bad om morgenen, og så er til træning om eftermiddagen/aftenen.

Anmeld

29. december 2013

Trekløver(:

Hver anden dag og det samme er min datter på 5 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.