jamen heldigvis er det jo ikke sygdommen denne gang, men bare nerverne der er gået i stykker pga. tanden..så det hedder hård genoptræning, hver dag i min. et halvt år... det er hårdt, men jeg har været igennem det før! 
Har besluttet at jeg vil kunne smile med begge sider af munden den dag jeg skal føde mit vidunder!
Kære Caroline,
Det gør ondt at høre du har været igennem og går igennem. Kan godt huske din episode med tandbylden, av

og blev lidt chockeret da jeg læste denne fra dig med lammelse i ansigtet. Nu aner jeg intet om det, bortset fra en jeg kendte, der blev bidt af en skovflåt og som blev lammet i næsten 3/4 år. Det så forfærdeligt ud og hun var meget ked, men det blev godt igen.
Når en tandbyld kan få så alvorlige konsekvenser for dig, har du så fået hjælp til at din tandlæge har fået taget nogle højtopløslige panorammabilleder af dine kæber og tænder? Ellers ville jeg prøve at få hospitalet til at lave en sådan undersøgelse. Ellers sunde og raske tænder, kan have utætte plomber, og så vokser hullerne under disse, og i værste fald ødelægges tandnerven og tanden går til grunde.
Oplevede det selv for 3 år siden, på trods af regelmæssige tandlægebesøg. Men røgtentbillederne var ikke gode nok til at spotte det. Så idag har jeg en dyr men meget dygtig tandlæge, med det sidste nye isenkram. Han gav mig også et implantat for den mistede tand, da jeg ikke ønskede rodbehandling (skulle gøre vildt ondt). Men jeg skulle hilse og sige at implantat-kirugi heller ikke er smertefrit

men slutresultatet er helt fantastisk og kan varmt anbefales!
Så jeg håber at det er forbigående og ønsker dig alt godt og styrke til at stå imod med. Jeg er sikker på at du kommer dig hurtigst muligt.
God bedring og alt godt
Christian
PS: til alle Jer andre gravide, det anbefales at man går oftere til tandlæge når man er gravid, da tænderne åbenbart er mere udsatte end når man ikke er gravid.
Anmeld