Caroline86 skriver:
jeg har en kronisk sygdom som gentagne gange har givet mig lammelser i bla. ansigtet... for lidt over en måned siden fik jeg lignende symptomer, men var trods lægernes ord og anbefalinger sten sikker på det ikke var det, men sikker på det kom fra min kæbe... Lægerne ville give mig meget stærk medicin, som med sikkerhed ville slå min lille bebser i maven ihjel..jeg valgte at sige nej tak, og få dage efter fandt to tandlæger ud af at jeg havde en kæmpe byld i en visdomstand (som stadig ligger i kæben), og at den pressede så meget på nerverne at smerterne og til sidst fik jeg en ny lammelse, fordi bylden trykkede så meget på nerverne at de gik i stykker (de er jo sarte i forvejen pga. min sygdom)..
Håber det kunne opdatere dig lidt 
knus Caroline, som stadig har en sund og rask bebser i maven
Mht. din kæbe, så har jeg rigtig gode erfaringer med at få fjernet RIGTIG SKOD liggene visdomstænder, med lignene symptomer som dine.
Jeg har tidligere haft diskosprolaps i kæbeleddet og har haft hovedpine, smerter, lammelser osv. i min kæbe altid.
Sidste år fik jeg så opereret begge mine visdomstænder ud, som i følge den overlæge der fjernede dem, var den værste og næstværst placerede visdomstand han havde set i 46 år

Meget nedslående. Jeg anede ikke at mine tænder gav mig alle de symptomer, men allerede efter første tand, var jeg næsten som et normalt menneske igen

Og efter nr. 2 tand, så har jeg simpelthen takket alle mine guder hverdag, for at have fået et liv tilbage... - efter 20 år som smerter...
Jeg håber ikke du tager lægernes dom for endeligt. Der er altid noget at gøre, det er min erfaring, efter jeg har fået 3 beskeder 'bare ærgeligt' fra lægerne og jeg da lever endnu og endda er smertefri

Held og lykke og god bedring
Anmeld