min lammelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

oo

hej Caroline,
jeg ville bare lige sige, at jeg syntes det er super modigt af dig, at du viser dine billeder frem, jeg ved selv hvor svært det kan være at skulle vise ting ved sig selv, som man ikke selv kan holde ud at se på!
jeg kan huske, at da jeg første gang viste "mit" til min veninde, kyssede hun det sted som jeg var så flov over. tit og ofte tænker vi mere over det selv end andre gør - dermed ikke sagt, at jeg ikke stadig har det svært med at vise det frem idag. så ja...jeg forstår hvor stort et skridt det er for dig og jeg håber du får en positiv oplevelse ud af det

(og tjek forresten lige dine andebilleder, hvor jeg har lagt en besked)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Fam. Madsen

Hej caroline

jeg har fulgt lidt med på sidelinen og vil gerne se dine billeder hvis jeg må...

er glad for at bebsen har det godt...
hilsen sandra

Anmeld

28. juli 2009

Harfeletten

Caroline86 skriver:

På opfordring har jeg taget nogle (for mig) meget grænseoverskridende billeder af mit ansigt hvor man tydeligt kan se min lammelse... billederne er lagt ind i et nyt album, men kode på.. Dem der kunne have lyst til at se billederne, kan skrive en pb til mig og få koden, men jeg vil advare om at jeg selv synes billederne er ubehagelige, og det vil andre måske også synes... Det er heldigvis blevet meget bedre den sidste måned, hvor jeg har genoptrænet hver eneste dag...
knus Caroline, som ser det som et stort skridt at jeg kan vise det frem..

Hej putte.
Jeg har jo fulgt godt med, og jeg vil også rigtig gerne se de billeder, så jeg måske kan sætte billede på hvor slemt det står/har stået til med dig ..
Tænker meget på dig

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

hej Caroline,
jeg ville bare lige sige, at jeg syntes det er super modigt af dig, at du viser dine billeder frem, jeg ved selv hvor svært det kan være at skulle vise ting ved sig selv, som man ikke selv kan holde ud at se på!
jeg kan huske, at da jeg første gang viste "mit" til min veninde, kyssede hun det sted som jeg var så flov over. tit og ofte tænker vi mere over det selv end andre gør - dermed ikke sagt, at jeg ikke stadig har det svært med at vise det frem idag. så ja...jeg forstår hvor stort et skridt det er for dig og jeg håber du får en positiv oplevelse ud af det

(og tjek forresten lige dine andebilleder, hvor jeg har lagt en besked)

har set din kommentar, men nej, har den ikke endnu... samler og samler, men det er jo ikke sjovt at få dem allesammen på én gang
og tusind tak skal du forresten have!

Anmeld

28. juli 2009

oo

Caroline86 skriver:

har set din kommentar, men nej, har den ikke endnu... samler og samler, men det er jo ikke sjovt at få dem allesammen på én gang
og tusind tak skal du forresten have!

jeg ville bare sige, at jeg har den, og du må gerne få den hvis du vil... jeg har dog ikke æske eller noget og den er måske heller ikke så skinnende som de andre ænder du har fremme...men ja, hvis du vil have den, så send mig din adresse

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg ville bare sige, at jeg har den, og du må gerne få den hvis du vil... jeg har dog ikke æske eller noget og den er måske heller ikke så skinnende som de andre ænder du har fremme...men ja, hvis du vil have den, så send mig din adresse

vil hellere at du beholder den, og så har vi en sjov lille ting sammen
Tror faktisk måske en af mine nye ænder (som ikke er kommet på billederne endnu), er den... Daniel fik nemlig lov til at vælge 2 og kan huske at han var ret hooked på lige præcis den.. må lige pakke dem ordentlig ud, tage billeder og sætte dem på plads når jeg kommer hjem i morgen..er stadig i sommerhus med forældrene nemlig!

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Harfeletten skriver:

Hej putte.
Jeg har jo fulgt godt med, og jeg vil også rigtig gerne se de billeder, så jeg måske kan sætte billede på hvor slemt det står/har stået til med dig ..
Tænker meget på dig

tak smukke...
du er altid en kæmpe støtte!

Anmeld

29. juli 2009

Lullaby

jeg vil også gerne rigtig se

Anmeld

29. juli 2009

Munder

Vi er vist mange der har fuldt med i dine hårde uger. Jeg vil da også meget gerne se billederne, hvis det er ok med dig?

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

jeg har en kronisk sygdom som gentagne gange har givet mig lammelser i bla. ansigtet... for lidt over en måned siden fik jeg lignende symptomer, men var trods lægernes ord og anbefalinger sten sikker på det ikke var det, men sikker på det kom fra min kæbe... Lægerne ville give mig meget stærk medicin, som med sikkerhed ville slå min lille bebser i maven ihjel..jeg valgte at sige nej tak, og få dage efter fandt to tandlæger ud af at jeg havde en kæmpe byld i en visdomstand (som stadig ligger i kæben), og at den pressede så meget på nerverne at smerterne og til sidst fik jeg en ny lammelse, fordi bylden trykkede så meget på nerverne at de gik i stykker (de er jo sarte i forvejen pga. min sygdom)..
Håber det kunne opdatere dig lidt
knus Caroline, som stadig har en sund og rask bebser i maven

Mht. din kæbe, så har jeg rigtig gode erfaringer med at få fjernet RIGTIG SKOD liggene visdomstænder, med lignene symptomer som dine.

Jeg har tidligere haft diskosprolaps i kæbeleddet og har haft hovedpine, smerter, lammelser osv. i min kæbe altid.

Sidste år fik jeg så opereret begge mine visdomstænder ud, som i følge den overlæge der fjernede dem, var den værste og næstværst placerede visdomstand han havde set i 46 år Meget nedslående. Jeg anede ikke at mine tænder gav mig alle de symptomer, men allerede efter første tand, var jeg næsten som et normalt menneske igen

Og efter nr. 2 tand, så har jeg simpelthen takket alle mine guder hverdag, for at have fået et liv tilbage... - efter 20 år som smerter...

Jeg håber ikke du tager lægernes dom for endeligt. Der er altid noget at gøre, det er min erfaring, efter jeg har fået 3 beskeder 'bare ærgeligt' fra lægerne og jeg da lever endnu og endda er smertefri

Held og lykke og god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.